fallback

Новият Land Rover Discovery - най-добрата машина в сегмента

Моделът е свалил 480 килограма, предлага просвет от 283 см и багажник с обем 2406 литра

Тагове: land rover discovery
fallback
  • #20
    Batito ( преди 7 години )
    283мм а не см. Доста досадна грешка!!!
  • #19
    e46 ( преди 7 години )
    Audi q7
  • #18
    За Гинес ( преди 7 години )
    Ехааа, 283см просвет :D
  • #17
    ом ( преди 7 години )
    Киа Соренто 170 к с на самоносещо шаси не ме е оставяло никъде газил съм вода до стъклата последния офроудър на киа след 2009-та са паркетни
  • #16
    Zoom-zoom ( преди 7 години )
    Ще ме траете до декември. По въпроса какво работя виж графа морски специалисти в ***...механик съм. А ти ченге ли си?!
  • #15
    Анонимен ( преди 7 години )
    99% от новите СУВ изобщо не стават за офроуд. С тия пластмасови брони, независимо окачване без ход, направено от клечки за зъби, и без отделно шаси....Просто не стават. Без значение дали са европейски, японски, американски.... повечето са ***, и еднодневки (ширпотреба).Последните истински офроудъри са:land cruiser 70G 300 professionalDefenderWrangler Това е!
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    Скъпите Ленд Роувъри може да са лъскави и материалите в купето да не са подходящи за офроуд, но паркетници не са. Всъщност имат поразителни способности. Клиентелата им обаче е друга. И тя ходи на офроуд, но със хрътки с родословие, приятели - графове и двуцевки ръчна изработка с гравюри. Нали не очаквате от тях да се качат на Нива?
  • #13
    Кико ( преди 7 години )
    Предимство на Нивата е, че има много комфортно окачване за офроуд, докато Джимнито подскача за "Бог да прости" Само, че тази въшка има шаси и с дизелака се катери по места, които не бих могъл да отида с друг джип, особено ако е с по-големи габарити. Ладата Нива е на самоносеща конструкция, която не е подходяща за сериозен офроуд. Рано или късно без подсилване каросерията
  • #12
    Кико ( преди 7 години )
    Та Нивата що-годе е ОК, но двигателя си е същия от време оно, че са го направили 1.7 дори инжекцион, но охлаждането бе калпава и недомислена работа.Голямото
  • #11
    Кико ( преди 7 години )
    И аз членувам в офроуд форума и мога да кажа, че Нивата има 2 големи проблема. Купих една на 3 години и половина/38000 км от Интерлийз - някой не я бе изплатил. Постоянно дреболии се разваляха, но след първото лято и жегите бях решил да я разкарам. Колата бе без климатик, нещо недопустимо в нашите ширини и охладителната течност кипеше при сериозен офроуд. Накрая след 2 години търсене си намерих Сузуки Джимни 1.5 дизел 86 к.с. с кожен салон и климатик естествено. Карам го с кеф вече пета година
fallback
Последни