fallback

Последният Lancer Evo бе продаден за 76 400 долара

Mitsubishi потвърди намерението си да не пуска наследник на модела

Последната бройка от седана Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition бе продадена на аукцион в САЩ за сумата от 76 400 долара, съобщава изданието Carscoop. Както е известно, производството на модела приключи по-рано тази година.От ръководството на Mitsubishi официално потвърдиха, че 10-ото поколение на Lancer Evolution ще бъде последното в историята на „напомпания” седан и не се предвижда разработката на негов наследник. Японците предпочитат да насочат усилията си към други проекти, най-вече направата на кросовъри с алтернативни силови агрегати.Продаденият автомобил е под номер 1600 от прощалната серия от модела. Той бе оценен доста по-високо от първия екземпляр, за който през декември 2015 г. бяха платени 46 200 долара. Получената от продажбата сума ще бъде преведена на благотворителен фонд, който подкрепя бездомни хора. Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition е оборудван с 2,0-литров бензинов турбо-мотор, който развива 303 к.с. и се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия. Това е и най-мощната версия в историята на модела, като тя е оборудвана с амортисьори Bilstein и пружини Eibach, както и със специални джанти.Снимки: Mitsubishi 

fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тия лешници имаха 2 коли като хората-Паджеро и Лансер Ево и сега ги спират.Това ако не е ритуално сепуко...Жалко,добри бяха.
  • #8
    до: D[V01D] ( преди 7 години )
    Специално Мицу залагат на сигурните печалби, т.е. икономични автомобили, които ще се харчат по-добре. Разочароват ме с това, но явно така са решили. Жалко, но нищо не можем да направим. Миналата година купих на жената Спейс Стар (нова). Малка, симпатична и много икономична градска колица. Градски разход 4-5/100, а извън града съм е смъквал до 3,4/100 с галене на газта и не повече от 90км/ч.Отвън малка, а отвътре доста широка, удобна и страхотна возия за малка кола.Добре са се постарали японците.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    След паджеро и лансър какво остана , някакви двутактови малолитражки.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Е това дето каза е глупост... Шреди 20 години японците направиха някои автомобили, които са доста ценени и днес. 1993 Rx-7, 1990 NSX, 3000 GT, Supra.Това са автомобили, които макар да са на 2 десетилетия, са много по-здрави от доста от днешните немските тенекии ауди, бмв и тем подобни. Не казвам, че немците правят лоши коли; имат наистина добри модели. Ако смяташ, че греша, разрови се повече из нета. А относно американците...Шевролет преди време бяха направили по-добра трансмисия от порше.
  • #5
    RRE435i ( преди 7 години )
    Iaponcite umriaha predi 20 godini.Silata e sega s nemci i angli4ani pone sledva6tite 100 godini Samo amerikancite i to edinstveno s Tesla ima niakakav 6ans
  • #4
    Дo BMW ( преди 7 години )
    Изказа се фен на най не сполучливата марка
  • #3
    BMW ( преди 7 години )
    Сбогом жълт леген
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    ЗАКРИВАЙ
  • #1
    D[V01D] ( преди 7 години )
    Легенда, жалко, че си отива. Сега на практика единствените читави японски спортни автомобили остават GT-R, Impreza, MX-5 и GT86, като последните две не е като да са някакви зверове в мощността. Жалко, в последно време съм доста разочарован от японците в това отношение и по-конкретно от Мицубиши. Дано след време да си променят визията и да се сетят, че за такъв тип коли винаги ще има търсене.
fallback
Последни