fallback

Кралете на Нюрбургринг мерят сили на правата

VW Golf GTI Clubsport S и Honda Civic Type R в драг дуел (Видео)

Двете най-бързи към момента машини с предно предаване на пистата Нюрбургринг се изправиха една срещу друга и на драг отсечка. Това са хечбеците VW Golf GTI Clubsport S и Honda Civic Type R, които мерят сили в няколко дисциплини, включително 1 миля. Драг състезанието е организирано от британското издание AutoExpress, като засича времената на двете коли за ускорение от 0 до 30, от 0 до 60 и от 0 до 100 мили в час (съответно 48, 80 и 161 км/ч), както и на 1 миля (1609 метра). Двата автомобила са почти аналогични както като концепция, така и като характеристики. Основната разлика е, че VW Golf GTI Clubsport S е лимитиран модел, от който ще бъдат произведени само 400 бройки, докато Honda Civic Type R няма ограничение в това отношение. Въпреки това обаче японската кола има по-висока начална цена. VW Golf GTI Clubsport S вече отмъкна короната на Нюрбургринг от Honda Civic Type R, но дали ще надделее и на правата? Отговорът е във видеото.

fallback
  • #37
    Анонимен ( преди 8 години )
    "..Да бе, въздушно съпротивление има само за Сивика, Голфа е над физичните закони защото е без задни седалки.." Ставаше навъпрос как Type R щял да настигне на 1 миля Голф R...нещо се оплетохме?! Голфа не е над физичните закони, но Хондата трябва да е над..за да го настигне (Голф R)]щото тоя безседалковия няма как! Нали Golf R бил 4х4..автоматик...не било коректно сравнение с Type R..ми ето ви предно, мощност, тегло...VW Golf GTI Clubsport S вече отмъкна короната на Нюрбургринг от Honda Civic
  • #36
    Анонимен ( преди 8 години )
    И според мен по-добрата обтекаемост на купено на Голф му помогна. Хондата стартира малко по-добре и имаше преднина до 100-те километра. Всеки знае, че именно след 100-те километра въздушното съпротивление започва да влияе сериозно и именно там Голфа рязко дръпна пред хондата. Не виждам друга логика. Еднакви двигатели, мощност, Хондата е с 15 кила по-тежка но, компенсира с 15 нютон метра по-висок въртящ момент. По законите на физиката, трябваше да се движат еднакво, но обтекаемоста е разликата.
  • #35
    RRE435i ( преди 8 години )
    Ne vlizaite v prerekania s toyotodjiite.Te sa samo lapeta bez puknat gro6
  • #34
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "А твойто мозъче с "гънки"..въздушно съпротивление..нещо да е чувал?!"Да бе, въздушно съпротивление има само за Сивика, Голфа е над физичните закони, защото е без задни седалки, разбрахме.
  • #33
    kibika ( преди 8 години )
    Golf легенда в световен мащаб.Най-доброто в този клас
  • #32
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не съм фен на голф, всъщност ненавиждам голфаджиите, но това е позорно. Подозира Хонда са гонели някакви нива на емисии и са удушили колата, докато при голфа знаем, че такива неща не се гонят :)
  • #31
    RRE435i ( преди 8 години )
    4udia se samo koe e po-goliamo unijenie za toyotodjiite:4e tozi Golf go izbraha za avtomobil nomer 1 v Iaponia ili 4e tozi sa6tia Golf im napliaska gordosta i to s fines
  • #30
    Анонимен ( преди 8 години )
    "..0-60 хондата е назад 0.7 секунди, 0-100 е вече 0.6.. до 1 миля е съвсем вероятно да го натигне, но да не затовмозявам полираното ти мозъче с такива сложни концепции.. " А твойто мозъче с "гънки"..въздушно съпротивление..нещо да е чувал?! Или го смяташ0-60 mph - 0.7 sec0-100 - 0.60-140 - 0.50-160 - 0.40-200 - 0.30-240 - 0.20-260 - 0.10-300 - 0.0
  • #29
    Анонимен ( преди 8 години )
    Викаш..като сложиш лаппи, спойлери и два "легена" отпред и си бърз?Казах ви като ви трябват седалки..Golf R..4x4, автоматик! Ама ако искаш 4х4 Type R.....
  • #28
    Анонимен ( преди 8 години )
    Викаш като на Голфа му махнеш седалките и шумоизолацията и тава "премиум"?
fallback
Последни