fallback

Сервизна акция за CVT кутията на Mitsubishi

Проблемът се изразява в по-бавна реакция на трансмисията

Поредната сервизна акция, обявена от Управлението по безопасност на движението на САЩ (NHTSA), засяга моделите на Mitsubishi с трансмисия CVT. Към момента привикването в сервизите на компанията засяга единствено реализираните в САЩ автомобили. Това са около 80 000 коли от моделите Outlander Sport (ASX в Европа), Outlander и Lancer. Всички те са произведени между 2014 и 2015 г. Вариаторните трансмисии (CVT) не се славят с най-бързата реакция на света, но при изброените модели на японската марка е забелязано съществено забавяне между подаването на газ и реалното ускорение на автомобила, става ясно от съобщението на NHTSA. Сервизирането на засегнатите коли ще представлява най-обикновена актуализация на софтуера на трансмисията. Това ще бъде изцяло за сметка на Mitsubishi, като поправката ще отнема не повече от час работа. 

Тагове:
fallback
  • #15
    drianov ( преди 7 години )
    И понеже има невежи на тема автмобилна електроника ще си позволя да вкарам едно леко пояснение:ECU - Electronic Control Unit - т.е. всяко едно електронно устройство в автомобила е ECU. В зависимост от това какво управлява имаме ECU на двигателя, на скорстната кутия, на ABS, на Airbag, таблото и т.н.т.Някой от тях си имат съкращения като например:ECM - Engine Control ModuleTCM - Transmission Control Moduleи т.н.тДа се твърди, че няма софтуер в автоматичните скорсти е нелепо!
  • #14
    drianov ( преди 7 години )
    Понеже някой пише към мен и аз ще пиша към него: Аз карам 530d F10 с 8HP, жена ми Qashqai J11 CVT и мога със сигурност да твърдя коя как се представя в конкретния автомобил. Ако някой не ми вярва то нека да се срещнем, да покараме, после да седнем и да си поприказваме (може и по някоя бира да изпием), а не тука да си хвърляме детски обвинения! Наистина CVT изглежда много добре на хартия и безспорно има силни страни, но сравнено със съвременна кутия с хидротрансформатор плюс е само цена и тегло!
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    до хилещия се на инДжинерите - то си личи от половин километър че не си се качвал на нещо по-ново от 30г
  • #12
    BRAT ( преди 7 години )
    Добре, що спорите за неща, които лесно се проверяват в нета? Там пише на *** английски, че съвременните автоматични скоростни кутии имат transmission control unit (TCU), което на практика е отделна от ECU-то на колата електронна система, която обработва огромно количество входящи параметри, за да се постигнат желаните характеристики на работа на скоростната кутия. Тази ел. система подлежи на препрограмиране и явно това ще трябва да направят в Митсубиши.
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хахаха, тук някакъв недооучил инДжинер с диплома сигурно за основно се прави на много разбиращ и иска да ни убеди, че скоростните кутии имали софтуер. Толкова глупав човек едва ли има книжка дори. Жълта със сигурност, но за кола едва ли. И къде е сложен тоя софтуер бе инДжинерино. Между зъбните предавки ли или в синхронизаторите? Дай малко повече инфо! п. с. Трифорс ти ли си? Преди години се правеше пак на инженер. Помниш ли как те хванах, че лъжеш или си забравил. Пак ли да ти доказвам?
  • #10
    т ( преди 7 години )
    Колите с ръчна трансмисия имат ECU(engine control module). Тези с автоматична имат PCU (Powertrain control module). НЯМА отделем компщтър за трансмисията на НИКОЯ кола.
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    коя скоростна кутия има софт бе антиинженере? ти на какво си инженер да те питам? на нещо което не, наеш сигурно. дай ги те, и кутии с отделно еку и софт да жи видим! еьната ми кола е производзтво 2015 и няма еку а другата с вт 2013 автомат и също няма др. еку освен основното. в кутиите има контролер и датчици, които подават инфо към екуто и то подВа онратно инфо за контрол и смян на преьавки сппред зависи
  • #8
    инженер ( преди 7 години )
    Кой ти каза че скоростната кутия няма софтуер? Явно караш някой стар таралясник който има софтуер само в ЕКУ-то.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Статията е меко казано голяма боза. И то не каква да е боза, а вкиснала.Заглавието е:Сервизна акция за CVT кутията на MitsubishiИ завършва:Сервизирането на засегнатите коли ще представлява най-обикновена актуализация на софтуера на трансмисията. Да уточним сега, че ТРАНСМИСИЯТА НЯМА софтуер! НЯМА! Колата има такъв в ЕКУ-то на колата, което се грижи за управлението на двигателя и всички системи. Накрая излиза, че проблема е софтуерен и никаква трансмисия няма да бъде сервизирана.
  • #6
    до: drianov ( преди 7 години )
    Отдавна дрънкаш глупости за тези трансмисии, но все още не си карал кола с такава.Вземи се качи най-после, за да спреш да приказваш глупости! може и по-умен да почнеш да изглеждаш. Може, но не е сигурно...
fallback
Последни