fallback

Първото спортно Audi Q2 е вече на пазара

Модификацията Edition #1 стартира от 27 650 евро

Audi пусна на пазара първата спортна модификация на най-малкия си кросовър Q2. Версията Edition #1 е посветена на старта на продажбите на модела в Европа.Специалното Q2 се отличава от стандартния автомобил по допълнителния пакет S-Line. Каросерията е боядисана в тъмно-сиво, а праговете, калниците и долната част на броните – в черно. В същия цвят са още решетката на радиатора, корпусите на страничните огледала, както и 19-цоловите джанти.В списъка със стандартно оборудване на автомобила влизат светодиодни фарове и дневни светлини, спортни седалки, кожен волан и декоративно осветление на салона, предлагащо избор от 10 различни цвята.Модификацията Audi Q2 Edition #1 може да бъде поръчана с всеки от предлаганите за модела двигатели. Това са бензинови мотори с обем 1,0, 1,4 и 2,0 литра, както и дизелови - 1,6 и 2,0. Скоростните кутии са 6-степенна механична и 7-степенен автомат DSG. Системата за задвижване на четирите колела се предлага като опция.Стандартното Q2 излиза на пазара през септември, като цените му стартират от 24 900 евро. Спортната модификация тръгва по същото време, като започва от 27 650 евро.Снимки: Audi

Тагове: Audi Q2
fallback
  • #11
    Кольо ( преди 8 години )
    Само за протокола,,Ферари не вози твърд0о, стегнато да но плътно ,има много голяма разлика.. Твърдо вози WRX ..каруцарщина.Да за изродски изпълнения става но си е каруца.Ферарито вози изненадващо добре..
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    На кое стъклото му се драска?! Отиди в Нисан и се качи в тоя прословут X-trail. Аз лично тази година съм се качвал в Нисан Кашкай, Х-trail, Инфинити QX30, Mercedes GLA, Мазда CX-5, Хюндай Тусон, Honda CR-V, Ауди Q3,BMW X1..тъй като управителя ни искаше SUV (малък), досега караше Мицубиши Аутлендър (2012 г. 2.2 DID), новия не му хареса и искаше да види други...говоря си за човек, който няма претенции да разбира от автомобили, няма претенции, освен да със скорости (не успях да го убедя за автомат)
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    И нямам предвид красота от към външен вид, а че на единия стъклото му не се драска и има съвсем различно оражение и пропускане/пречупване на светлината, механизма му е ръчно изработен и вечен и т.н.Лукса и престижа пак ти казвам при всичко са измерение на използвани материали, предлагани характеристики на техниката и цялостна визия и комфорт. А това ауди дори и не се доближава до новото поколение на X-trail например. Като цяло А1,А2,А3,А4,Q1,Q2,Q3 не са никакъв премиум, ама НИКАКЪВ.
  • #8
    до Nev ( преди 8 години )
    Какъв лукс ти води едно поло, с кожен салон, навигация и различна емблема?Лукса идва от материалите, пространството, возията и параметрите на задвижващия агрегат. А нисан има доста по-добър имидж от АУДИ в сферата на надеждността, проходимостта и т.н.За този клас малък съв, престижа е далечна мечта, така че ако си мислиш, че си много престижен в ауди, а не в Нисан си се объркал.Часовниците са друга бира, защото единия е красив и почти вечен с добра механика, а др. е предмет показващ времето.
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    няма престиж при префасонирано поло, лукса също е много съмнителен в случая
  • #6
    Nev ( преди 8 години )
    Може би примерът не беше толкова уместен, но общо взето, това което исках да кажа е, че не можеш да сравняваш например часовник Филип Патек струващ хиляди долари например, с един електронен Касио за 5 долара, само защото и двата показават времето! Има едни фактори ЛУКС И ПРЕСТИЖ, които игрят много голяма роля при пазарните отношения и формирането на цените!
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    То по твоята логика Нисана е маскирано Рено с голяма скара отпред ама айде ...
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    По моята логика няма смисъл да даваш пари за нещо, което ти предлага по-малко есктри и качество от друг продукт, който е на същата цена с много по-добри параметри от всякъде.Ферарито е над всички, така че то си оправдава парите, докато това ауди е маскирано поло с 4 кръга отпред и нищо повече.
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Супер имиджов малък СУВ се е получил. Първия коментар е типичното българско мислене: като отиде на ресторант иска да се наяде най много за най малко пари.
  • #2
    Nev ( преди 8 години )
    То по твоята логика никой не трябва да си купува Ферари например, защото не можеш една щайга с буркани от село да натовариш, вози ужасно твърдо, вътре почти никакво пространство, и е много ниско!Според мен доста добре се е получило Аудито, макар и да не ми е много високо мнението за тях по принцип за всичко под А8 и А6.
fallback
Последни