fallback

Audi ще предсказва зеления сигнал на светофара

Първите модели с технологията ще са Q7, A4 и A4 Allroad

Audi обяви въвеждането на пазара на инфраструктурната си технология "Traffic Light Information", която предсказва зеления сигнал на светофарите. Първите модели, които ще могат да бъдат оборудвани с технологията са настоящите Q7, A4 и A4 Allroad. Преди обаче да стане факт в Европа, Traffic Light Information ще се появи в САЩ, като тя ще е пригодена за ползване само в някои градове и райони. За да може да показва на водача момента, когато ще светне зелен сигнал, иновацията ще изисква LTE данни, за да се свърже със системата за управление на трафика, свързана със светофарите. Оставащото време до смяна на светофарния сигнал пък ще се показва на борд дисплея в автомобила. Според главния мениджър на отдела за обмен на данни на Audi, Пом Малхотра, тази функция ще представлява първата стъпка на компанията в обмена на данни между автомобилите и инфраструктурата. По думите му, технологията ще подобри значително трафика в градовете, предоставяйки по-удобно пътуване за ползвателите й. Все още не е ясно кога точно технологията ще бъде налична на пазара в Европа.

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 8 години )
    хаха, хората мислят нови неща, Бай *** ги отричаСкъпоценно!!!
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    ХаХаХ поредния опит за мисъл от тикви промити от ВАГ - Я ми кажи млади момко, по твоята логика щом има забавяне при изпълняването на команди от системата към кръстовището - как точно ти получаваш по-бързо информацията в автомобила си? ТИ си толкова ограничен, че не е истина. В София ако не забелязваш ги премахват тези броячи, точно поради факта, че контролера сменя времето непрекъснато и те няма какво да показват - и в *** ти АУДИ няма какво да показва също. Жалки опити за мисловна дейност..
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    марката аЛуди е за луди! за пореден път го доказват.
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    тея се чудят каква нова простотия да измислят, а все още не са измислили да направят свестен и здрав автомобил. в бг повечето светофари са с таймери и системата става излишна. в Германия пък светофарите не са в мрежа, а е всеки за всеки и са с трансмитери. отчитат потока коли в съответната ппсока и сменят сигналите нецентрализирано, защото няма централа нито оператор, който да ги сменя. колите със специален режим на движение са с излъчватели, и приближавайки сменят на зелено автобусите също
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    Няма полза щото е разработка на Ауди. Ако беше разработка на Тойота, ползата щеше да е колосална за човечеството.
  • #15
    FenIX ( преди 8 години )
    И каква е ползата не разбрах?! Щял да се намали трафика, и как точно? Първо не всички коли имат такава система и ако си 2,3 ...5 та кола каква полза от това колата ти да предвижда зелената светлина щом тия отпред не го правят. Второ има много по-просто решение с таймерите на светофарите и не виждам с какво повече дава тази система освен че оскъпява допълнително колата.
  • #14
    Анонимен ( преди 8 години )
    1. В София всички светофари на главни кръстовища отчитащи колко секунди остават до следващата смяна бяха или ще бъдат премахнати.2. В центъра за управление на трафика има оператори, които управляват системата и дават команда кога да бъде сменен светофара3. Тази команда се изпълнява със забавяне и точно това като информация се изпраща от системата прези интернет / LTE4. Автомобилът с такава функционалност може да визуализира информацията
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добре, обещавам, че няма да гледам брояча на светофара, ще чакам УМНАТА джаджа да отгатне...
  • #12
    до Дошо (Галошо) ( преди 8 години )
    Ха, ха на Дошо хундата е толкова иновативна, че свети само лампата на маслото! Представям си какъв маслояд е тая ***! Бедни ми Дошо, на моята кола светват всички лампи като я запаля, защото си прави тест компа в началото, ама откъде да знаеш такива работи!
  • #11
    Време ( преди 8 години )
    Чакаме да сътворят здрав автомобил.
fallback
Последни