fallback

Германци снижават окачването на Audi S8 plus със смартфон

Разработката е на компанията KW и е достъпна за всички версии на модела

Германската компания KW разработи нова система за управление на адаптивното пневматично окачване на спортния седан Audi S8 plus. Тя позволява с помощта на смартфон да се намалява пътния просвет (клирънса) на автомобила.Електронният модул, създаден от KW, се включва към компютъра, който управлява електронните системи на седана. Свързването става чрез специална букса и се контролира с помощта на приложение на смартфона. Клирънсът на Audi S8 plus може да бъде снижен до 30 мм, като може да се контролира с точност до милиметър.От компанията-производител съобщиха, че поставянето на модула отнема едва няколко минути. Той може да бъде монтиран по всяко време, което е много удобно и за собствениците на автомобили, взети на лизинг. Новата система е достъпна не само за Audi S8 plus, но и за останалите модификации на A8, разполагащи с пневматично окачване. Цената на оборудването засега не се съобщава.Самото Audi S8 plus е оборудвано с 4,0-литров бензинов би-турбо V8 двигател с 605 к.с. и 8-степенна автоматична скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 кч/ч отнема 3,8 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. С допълнителния пакет Dynamic Package автомобилът може да развие до 305 кч/ч.Снимки: Audi 

Тагове: audi s8 kw
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не е проблема от кой купуваме петролаа цената на напускащата продукцияЕдва ли не нефтохима използва най евтината работна ръка в евро съюза но себестойноста на бензин и дизел е по висока....защоотделно акциза ни е по нисък от другите европейски страниНяма такава държава
  • #11
    d-r. Kurtev ( преди 7 години )
    2.30$ za galon v momenta v Las Vegas.
  • #10
    Дошо ( преди 7 години )
    Ми като не им отърва на нашите скъпия руски нефт да купуват от арабелите или от братята американци евтин бе,Дошо.Няма как да стане понеже според конституцията ни написана от другарите в услуга на съвеЦките другари за да купуваме нефтени продукти от други фирми те трябва да имат данъчни складове на територията на страната, а всички данъчни складове у нас са собственост на Лукойл.Не могат да се направят нови понеже е опоменато и какъв да бъде обема на тези складове.
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    ЗА колегата който пита за окачването на А8ДА с въздушно са но да не те притеснява това рециклирането на възглавницата е в рамките на 300-400лв.
  • #8
    Един там ( преди 7 години )
    Убу де.СедА си дОма. (на ракийка и салата)От балкона свалям клиренса с трийс санта.И ? Кво става ?Пита се в задачата :За чий ?
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Причината е, че големите шефове в Москва не дават да падат цените у насЯ виж ти,Дошо разкри световната мистерия.Ми като не им отърва на нашите скъпия руски нефт да купуват от арабелите или от братята американци евтин бе,Дошо.Що не купуват?И газ да купуват,евтин,от камиларите и краварите.Нали ще ни го дадат на половин цена,щото сме братя.Истината е,че има картел,който и държавата го закриля,затова не падат цените.Един Марешки дето не играе с картела,ама колко още ще издържи не се знае.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Колеги искам да ви питам вярно ли е, че няма А8 без AIR MATIC след 2000г?Според един приятел всяко А8 след тази година е с пневматично окачване.
  • #5
    Дошо ( преди 7 години )
    Причината е, че големите шефове в Москва не дават да падат цените у нас.Все пак от къде ще се попълва изтънелия бюджет на братска Русия ако не от Задунайската губерния?
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Петрола падна от 53 на 43 долара за барел а цените на бензин и дизел по родните бензиностанции не .... каква е причината????
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    много сте смешни бе мишки , хайде още малко и ви свършва ваканцията и пак на училище
fallback
Последни