fallback

Porsche прати необичаен поздрав на Honda

Японците изследвали 911 GT3, за да настроят своята Acura NSX

Инженери на компанията Acura, които са участвали в създаването на суперколата NSX, са купили пистовия спортен автомобил Porsche 911 GT3, за да могат да го използват за сравнение между двата автомобила. Това позволи на германските им колеги да си направят малка шега, съобщава Automotive News.Сътрудниците на Acura купили немската кола от дилърски център на Porsche преди 2 години, но малко след това се наложила смяна на двигателя на всички 911 GT3. Както останалите автомобили от модела, така и този на японския екип бил върнат в сервиза.Там германските инженери установили кой е новият собственик на колата и след като заменили двигателя, оставали бележка под предния капак, на която пишело „Porsche пожелава успех на Honda. Ще се видим от другата страна”. Как са разбрали немците на кой е машината, не е ясно. Най-вероятно от данните, които се съхраняват в електронните системи на автомобила.Шефът на проекта NSX Ник Робинсън, който разкри историята, допълни, че по време на разработката на суперколата от Acura са купили и McLaren MP4-12C, който също са изследвали. Когато колата била пратена в сервиз на британската марка, сътрудниците на McLaren изобщо не са разбрали за какво става дума.„Единственото, което поискаха да разберат, е на коя писта сме успели да развием скорост от 330 км/ч”, разказа Ник Робинсън.Снимки: Porsche, Honda

Тагове: Porsche 911 GT3 acura nsx
fallback
  • #74
    Дошо ( преди 8 години )
    Бате ти Дошо отдавна е изгорил тези вестници.АМ Беда беше особено ужасен с размазаните си снимки.Гордън Мъри беше казал, за NSX, че това е бил еталона му когато е правил McLaren F1.HONDA и да са гледали Троше то е било за да видят как не се прави.
  • #73
    v-1 ( преди 8 години )
    Не мога да ви разбера, какво още я дъвчете тази тема.... честно.НЕ разбрахте ли, че всеки го прави това, ей големи сте балъци
  • #72
    Анонимен ( преди 8 години )
    1993 г. вече имаше "Автомобилен магазин Беда" и там съм чел сравнителни тестове между Хонда НСХ и Порше 964 Турбо.И двете коли бяха върха на технологията тогава.Всяка със своите предимства и недостатъци.Излизаше и "Авто Труд",също много интересен и образователен вестник,имам към 300 броя от двата.*** "бате" Дошо няма от къде да знае,щото по това време ходил прав под масата и е нямал хал хабер от Хонда НСХ и Порше Турбо.
  • #71
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някак неуместно е да говорите за работниците в Турция, при положение, че в Германия работниците са същите. Отидете и вижте държавата, която възхвалявате на какво прилича - ***, като в ориента, бурки, китайци и какви ли не "граждани", но немец трудно ще видиш - трябва да се разтърсиш, за да го намериш. Германия е на дъното, а официално не е признато само поради факта, че се крепи на "европейските ценности и интереси" - или с други думи използва ЕС, за да създава монополи и да гарантира пазари
  • #70
    Дошо до turbo ( преди 8 години )
    Това е нормална практика,когато Хонда правиха първия NSX дето го настройваше великия СЕНА,тогава пак бяха купили няколко Порша...Та нормално :)Абе *** първия NSX беше пуснат 1990г.Ти тогава как разбра, че са купили няколко строша?По интернет или по автомобилните вестници Червено знаме и Работническо дело?А може и от списание Паралели?
  • #69
    Дошо до Мерцедец Кен ( преди 8 години )
    Няма да забравя преди 2 год. как бяха сбарали жълтите да вкарват няколко S-class от новите в халета на ЛексусНяма да забрава, че преди 2 години разправяше, че било преди 4 години.Дечурлига, като пишете нещо помнете, че бате ви Дошо помни като слон.На всичките съм ви научил номерцата.
  • #68
    turbo ( преди 8 години )
    Това е нормална практика,когато Хонда правиха първия NSX дето го настройваше великия СЕНА,тогава пак бяха купили няколко Порша...Та нормално :)
  • #67
    Анонимен ( преди 8 години )
    Една бележка под предния капак тип заигравка и предизвикателство , е много по-добре от това да паднеш на такова ниво че да си изкупуваш автомобилите обратно заради това че са ***. Няма друго такова УНИЖЕНИЕ И ПАДЕНИЕ в историята на автомобилостроенето. Това го могат само великите немци.
  • #66
    Анонимен ( преди 8 години )
    Японците били добри в "подобряването". ОК!Кога германците ще станат добри в "надежден автомобил", "здрав автомобил" кога техните автомобили ще станат пример за здравина ?Като гледам класациите... ами то само японци в челни места за здравина и надеждност. ...били "сбарали" да вкарват mercedes S в халетата на Lexus... ами да - да видят колко по-готин автомобил са направи от *** мерцедес. Мерцедес... остана само едно име и нищо друго.
  • #65
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да Ви кажа, поне японците споделят такава информация. Взели, гледали... каквото искат това ще правят. Щом са взели порше и McLaren значи в тези коли има нещо което ги е впечатлило. Порше и McLaren трябва да са много горди с тази случка. Това може да е начало на общ проект... знае ли се... За пример ще дам тойота и бмв (японци+немци) които разработват обща кола. Вие го обръщате... на нещо което не мога да определя. Някой ден кагато излезе новата Супра... направо ви се чудя какви ще са коментарите
fallback
Последни