fallback
Коментари ( 18 )
Напиши коментар
-
#18
Май никой от вас няма понятие, че Juke и C-HR са различни като луната и слънцето... C-HR е доста по-голям, едва с 2 см, по-къс от Qashqai, а като пътно поведение няма друг автомобил в сегмента, който да му се опре. Дизайнът е въпрос на личен вкус.
-
#17
Къде е скрит Пришълецът?В багажника?
-
#16
жук, ама по странен...
-
#15
Отново овали и чупки без никаква симетрия и стил. Койота са първата автомобилна компания в света наредила сервизна акция преди да започнат продажбите. Хубавото при тови автомобил е че е ниско проходим и тракторът в този случай няма да го тегли на дълго разтояние.
-
#14
Ето това е дизайн а не като сивите невзрачни сиви немски недоразумения нарекли ги коли.Тойота за пореден път задава стандартите а германчетата ги следват неуспешно.
-
#13
Черпили са вдъхновение от Лада - особено калниците.Няма толкова ниско падение в дизайна - особено екстериора.Техниката е ясна, че не става - слаби бензинки (180 Nm) и CVT... Мъкааа мъка..
-
#12
Много красив автомобил!Купуваш, караш 30 000 км. и после продаваш. Иначе след това намразваш марката!!!
-
#11
Цената на това мини-бижу, което по външен вид доста мяза на прекия си конглокент, в случая - Джуки-то на съседите Нисанци, се очаква да бъде от порядъка на приблизително 30-ина хилки в нашата местна БГ-валутка и догодина вече ще може да бъде закупена и на наша територия.
-
#10
Синия маркуч кефи. Само да не се пореже някой отвън...
-
#9
Скоро и във всички сервизи в страната за отстраняване на дефекти.Японска здравина.. My ass.Масовото производство в такъв мащаб няма как да не доведе до проблемите които имат тази марка.А за дизайна.. Без думи.С теслата са го секли..
1 - 10 от 18
първа < 1 2 > последна