fallback

Концепция връща Lamborghini към корените

В последно време се появиха някои критики към Lamborghini, че е променен стилът на новите модели, под влияние на фирмата майка Audi.

Сега концепцията Lamborghini Embolado е отговор на тези критики, като показва възможните посоки за развитие на дизайна на „разярения бик”. Концепцията е създадена от студента по дизайн Лука Серафини (Luca Serafini). Идеята за Embolado идва от фестивал в Испания наречен Toro Embolado, което означава „бик с топки”. При този фестивал топки от лесно запалим материал се окачват по рогата на биковете вечер и се запалват, след това биковете се пускат свободно по улиците на града. Автомобилът създаден по дизайна на Серафини е базиран на модела Gallardo, но парадоксално, е още по-близък по дух до идеите на марката Lamborghini. Автомобилът излъчва сила и динамика дори когато не се движи. От фирмата все още не са обявили намеренията си за бъдещето на тази концепция, но не би било лошо, ако от нея излезе основата на бъдещия компактен модел за който се мисли и говори в Lamborghini отдавна, който да бъде силният конкурент на Dino на Ferrari.
Тагове:
fallback
  • #13
    bobo ( преди 16 години )
    Pyrvo, tozi model e koncept i nqma kakvo da se divite za vynshniqt mu vid. To za tova e koncept-da predstavq budeshti nasokii i vizii na proizvoditelite. Ne e kazano, che shte se proizvede syshtiqt model. Prosto dizainerite davat razmah na svoeto vyobrajenie. A za predishniqt komentar moga da kaja samo, che Lamborghini ne e praktichnata kola i nikoq kola ot tozi klas ne moje da bude narechena praktichna. Mnogo qsno, che e za gyzariq i udovolstvie. To tova e syshtnostta na Lamborghini i super cars. Dizaina na Lamborghini v momenta diktuva pravilata i napravleniqta v tozi klas. Zapochnaha da zalivat s maniashki modeli- Reventon, LP560-4 i se ochakva Murcielago SV. Taka che nqma da e nikak leko na Ferrari i osobeno na Porsche(na keto vsichkite mu modeli 911 sa bazirani na edno i syshto kupe, edin i syshti interior, samo pimpvat the specs i krushtavat s razlichni nomeracii).
  • #12
    az ( преди 16 години )
    ne moga da rezbera tazi kola ne si q kupil da se blasne6 nqkade.i takiva pi6lemeta deto sa pravqt na 6ofiori te sa po darvetata.i ne mislq 4e lamborgini e kolata.mnogo neprakti4na i skapa.tva e kola samo za gazariq spored men.ako imah parite bih predpo4el aston martin pres tozi bik,no toza si e moe mnenie
  • #11
    Asen ( преди 17 години )
    tova koeto me drazni v tozi model e opitut ta mu buden pridaden po agresiven vid i tova 4e sa skasili pove4e prednicata taka 4e kato se blusne6 4elno s nqkoi da moje6 napravo da mu vleze6 v kolata
  • #10
    anonimen ( преди 17 години )
    shte si kupja takava kola za zdraveto si......
  • #9
    trespasser ( преди 17 години )
    v germaniq moje da gi pokara6 za okolo 200? na den oba4e trqbva da ima6 NEMSKA knijka ot pone 7 godini i da si karal ot sy6tata firma po-niski klasove koli
  • #8
    Анонимен ( преди 17 години )
    Te koito mogat da go karat tva 4udo edva li kisnat kato "labo-off" :)))PS: Abe ne vikaha li taka na Stefan danailov - Lambo? D:P::)
  • #7
    Лудория ( преди 17 години )
    Това изглежда страхотно! Очарован съм... А за карането на Порше и Ламбо - който има около 1000 лв. може да ги вземе по ден в Германи и да се порадва!
  • #6
    Анонимен ( преди 17 години )
    Ами ти бе отворен да не би да си карал а бе??? :)))
  • #5
    oniq ( преди 17 години )
    taq marka si e naprao v1rha, lamboto e nay qkata i mo6tna kola, prosto tazi seriq ima malka prednica ina4e e v1rh1t
  • #4
    The ( преди 17 години )
    колко ламборджинита и колко поршета си карал до сега ??
fallback
Последни