fallback

BMW се ориентира към разработка на автономни машини

Поздразделението i на баварския концерн променя дейността си

Компанията BMW е променила дейността на своето подразделение i, което досега се бе специализирало в разработката на автомобили с хибридни и напълно електрически силови агрегати. Сега този отдел ще се занимава със съдаването на автономни автомобили, съобщава „Ройтерс”.Причината за промяна на дейността на BMW i се дължи на ниските продажби на неговите модели. През 2015 г. от BMW i3 са продадени едва 25 000 бройки по цял свят. Затова и ръководството на компанията реши да отложи за 2021 г. пускането на следващия модел от серия i, като вместо върху него да се съсредоточи върху създаването на автопилот.Промяната се дължи и на още една причина. Част от топ-мениджърите, разработвали BMW i3 и i8 – Карстен Брайтфелс, Дирк Абенрот, Бенуа Якоб и Хенрик Вендерс, напуснаха компанията и преминаха на работа в китайската Future Mobility, която е част от концерна Tencent.Системите за автономно управление ще помогнат на BMW да се конкурира с компании като Uber и Lyft, но на баварците няма да им се налага да плащат на шофьорите. Според някои информации германският производител вече търси партньор за проекта, като най-вероятно това ще бъде китайска фирма.Следващият автомобил от серията i на BMW трябва да излезе през 2108 г., като това ще бъде роудстър i8. А за 2021 г. е насрочето пускането на седан i5, който да се конкурира с Tesla Model S.Снимка: BMW 

Тагове: bmw i
fallback
  • #5
    p5yo ( преди 7 години )
    уааау... следващ модел чак през 2108, че с какво ще се занимават толкова мн години?!
  • #4
    bmw e60 ( преди 7 години )
    Еми ще караме тесла тогава :)
  • #3
    Начи ( преди 7 години )
    тук някои хранят американците че били кравари и не знам си кви, но добре че поне те им купуват тая скъпа безполезна грозотия
  • #2
    пена ( преди 7 години )
    i3 е тотален провал за БМВ. Хвърлиха сумати пари за разработката на екологични материали, лека конструкция на автомобиле и шантав външен вид. В същото време въобще не помислиха как да сложат по-голяма батерия за повече пробег. И накрая се окааз, че на потребителите не им пука за екологичните материяли, шантавия външен вид се възприема негативно. И най-важното, ниското тегло не е голям фактор за пробега на автомобила но малката батерия е голям недостатък.
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    те така ще е като им намалява търсенето на сапунерката и3. струва колкото 325d 218кс, но сапунерката няма нищо общо с качеството, удобството и луксавторото е нормална кола, по-комфорна и т.н.
fallback
Последни