fallback

Кросовърът - най-добрият приятел на дамите

Женската аудитория е сред най-важните за луксозните SUV

Кросовърите продължават да набират популярност на всички пазари по света, като ново изследване показва, че този тип автомобили са най-предпочитаното превозно средство от дамите.  Снимка: Cadillac Въпросната анкета на Bloomberg засяга пазара на САЩ, но вероятно отразява доста точно и тенденцията на пазара в Европа. Според информацията дамите предпочитат кросовърите пред другите типове автомобили по същите причини като мъжете - добрата комбинация между разход на гориво, простор и практичност. От 2010 до 2015 година продажбите на кросовъри сред дамите са скочили с цели 34%, докато при мъжете показателят е 22%, сочат резултатите на изследователската компания MaritzCX, цитирани от Bloomberg. Оказва се, че жените предпочитат луксозните такива модели - скокът в този сегмент за периода е внушителните 117%. Според анализаторите роля за този резултат са изиграли и демографските промени. Модерната дама днес сключва брак и има деца по-късно, което й дава възможност за по-добро образование и съответно по-висок доход. А това увеличава покупателните възможности, като в същото време превръща колата в необходимост. "Модерната жена на нашето време има нужда от превозно средство, което да изпълнява множество задачи - кросовърите са способни да се справят с повечето от тях", споделят анализаторите. Все по-големият процент на дамите, които се решават да закупят нов автомобил кара автомобилните производители да конструират нови модели, специално разработени за техните изисквания. Според информацията модерните жените знаят каква точно кола искат, като голям процент от тях показват лоялност към марката и обикновено се връщат в шоурума за нов автомобил от същия бранд. Около 66 на сто на американките напълно сами избират новата си кола, като не се колебаят да споделят впечатленията си от покупката пред приятелки. "Ако една дама е доволна от своя автомобил, тя ще го препоръча на приятелките си и те също ще искат такава кола. Това прави тази аудитория изключително важна за автопроизводителите, особено за тези на луксозни коли", считат анализаторите на MaritzCX.

Тагове:
fallback
  • #6
    karutsar ( преди 7 години )
    До 10-на години всичко"живо" ще е с 4х4 задвижване.Ако до тогава доживеем и ние ще караме "джипове" ха ха ха ха ха ха ха
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    SUV за дами? Класическа кифлария. Първо е за престиж, после заради високата стойка, че иначе съсвсем не знаят къде се намират на пътя. След комплексираните тъпани идва времето на комплексираните кифли.
  • #4
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    аз съм се ориентирал към Комби 4х4...не клати толкова, пак е високо...
  • #3
    до :) ( преди 7 години )
    Едно време джиповете си бяха мъжки коли.Сега ги направиха женски.
  • #2
    :) ( преди 7 години )
    Едно време джиповете минаваха за мъжки коли, сега вече са женски. :D
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нищо ново - това е тенденция тръгнала от САЩ още преди 20 години. Просто европа е горе долу с толкова назад от САЩ и някой други развити технологично държави.А за Българската реалност е добро решение, поради по-здравото окачване и възможността за намиране на "парко място" по тротоари и други пресечени местности :D
fallback
Последни