fallback

Qashqai става конкурент на BMW X1 и Audi Q3

Премиум версията на кросовъра ще излезе на пазара догодина

Nissan се готви да пусне на пазара нова модификация на популярния си модел Qashqai, която ще трябва да се наложи в сегмента на луксозните кросовъри и да се пребори с конкуренти като BMW X1 и Audi Q3.Замисленият от японците нов модел всъщност ще представлява серийна версия на концептуалния Nissan Qashqai Premium, показан на автосалона в Женева през март. Пред Autocar главният дизайнер на проекта Дарил Скрейвън заяви, че прототипът е бил разработен с идеята по-късно да бъде пуснат в серийно производство и това е на път да стане.„В момента работим върху адаптацията на материалите в салона, където ще има кожа Nappa и специално лаково покритие. Някои от елементите от концептуалния модел – като златистото покритие и карбона, обаче ще бъдат премахнати”, призна Скрейвън.Новата версия на Qashqai ще запази увеличеното с 20 мм разстояние между двете оси, както и разширените калници, които придават по-внушителен вид на кросовъра. Броните, главните светлини и стоповете също няма да бъдат променяни.Очаква се премиум кросовърът на Nissan да се появи в продажба догодина. Освен BMW X1 и Audi Q3 в компанията са набелязали още един потенциален конкурент – все още неизлязлото Volvo XC40.Снимки: Nissan 

Тагове: Nissan Qashqai
fallback
  • #8
    Georgi ( преди 8 години )
    Преди около 6 месеца се наложи да избираме кола на жена ми: първоначално тествах Кашкая: пълна скръб, дизеловия автоматик не може да се купи с 4*4, просто го няма като версия, вътре бие на ужасна евтиния, а мултимедията е напълно неразбираема. Взехме Х1 на 10 000 км от премиум селекшъна, 2013 та автоматик на ZF, 1.8 дизел, на светлинни години от Кашкая е и горе долу на същата цена. Скоро ще й драсна едно ревю.
  • #7
    Цицолюб Гъзощипов ( преди 8 години )
    Вярно е, Х1 е с много скапани материали вътре, иначе предимството му е, че има много по голяма гама от двг'та за избор, нещо което при нисан липсва, друг огромен недостатък на кашкая е CVT
  • #6
    drianov ( преди 8 години )
    Жена ми има кашкай (1.6DCi CVT), а аз съм правил тест драйв на новто Х1 - трудно е да се повярва но единствено хедъп дисплея на БМВ ме впечетли в X1. Сега като е предно ориентирано е друг автомобил и ми беше трудно да повярвам че е 231 коня. Освен това автоматика не е на ZF и допълнително разваля картинката... Реално Х1 вече не е това което беше - спокойно може да се брой за конглокент на кашкай само че на двойна цена.
  • #5
    Цицолюб Гъзощипов ( преди 8 години )
    Ще стане на кукуво лято със 1.2ТСИ ? докато не сложат адекватно задвижване нищо няма да стане, иначе има визия и интериора не е зле никък
  • #4
    БМВ Фен ( преди 8 години )
    Че кашкай не беше ли най-продавания в класа си,какви конглокенти какви 5 лева?Впечатленията ми от този нисан са много добри,найстива качествено направен,и честно казано поне в този малкият клас(а3,1-серия,а-класа) думата "премиум" е много ама много измамно понятие.
  • #3
    Alien ( преди 8 години )
    ...мерси от хамерикански ***.Tozi izraz mnogo me drazni ne samo men , no predpolagam i drugi.No ako pone vednazh posetish SEMA SHOW v Las Vegas sam siguren , che shte si promenish mnenieto .Inache kato Triforce- edin ot "veteranite " v tozi sait te uvazavam za drugi kompetentni mmeniya.
  • #2
    Triforce ( преди 8 години )
    Закон, другият път. Явно не знаеш, че много от марките бягат от това да им лепват етикет. Примери - Балатум, Ксерокс, Хилти, Джип. Не те виждам да си купиш фаянсови плочки на марката Балатум, монитор Ксерокс или клещи на Хилти. Та ако това имаш предвид под "Закон", явно си много зле.И както вторият ти написа - какъв конглокент са Джип? Имахме едно Чироки и на 156 000 километра му падна мощността. Така и не разбрахме защо и го продадохме. Ай, мерси от хамерикански ***!
  • #1
    До бегача ( преди 8 години )
    Компас-а не е конглокент защото не е премиум!
fallback
Последни