fallback

Антифриз от бидон или защо евтиното излиза скъпо

В главната роля - Китодар (Видео)

С типичния си неподправен хумор актьорът Китодар доказва за пореден път, че евтиното излиза скъпо. В случая става въпрос за автосервиз, в който се залага на домашно произведени части и течности за автомобил, които разбира се са "проверени", "качествени" и "евтини". Забъркани в гаража с подръчни материали спирачна течност и антифриз, както и френски накладки от Мозамбик - с такива части работи сервизът на Китодар. За съжаление обаче на подобни материали залагат мнозина от така наречените баш майстори. Видеото е комедийно, но надали собственикът на така ремонтиран автомобил би приел колата си с усмивка.  

Тагове:
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не е лошо не само да цитираш, но и да се замислиш върху цитата! Да вадиш една дума от контекста е проява на слаб интелект.
  • #8
    b.b. ( преди 8 години )
    "...моделите произведени в Турция би трябвало на тестовете да се представят зле, а то е точно обратното. Представят се отлично и са много по-здрави от немските китайчета сглобени от анадолци, араби, афганистанци и др. подобни." Немските са произведени от анадолци, а турските сигурно от извънземни са произведени! ;) Бива и да се замисляте малко като пишете!
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Как го знаеш завода на Тойота в Турция? От там ли си или една жена от женския пазар така ти каза? Интересното е, че ако си прав, то моделите произведени в Турция би трябвало на тестовете да се представят зле, а то е точно обратното. Представят се отлично и са много по-здрави от немските китайчета сглобени от анадолци, араби, афганистанци и др. подобни. Я обясни този феномен смехурко как точно се получава!
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като им знам завода на Тойота в Европа, по добре да купуваш китайски части. Щото турските сглобки на Тойота са едни от трошливите. Както и на турското Пежо.
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Немските коли нов внос се обслужват с китайски и турски части гаражно производство. Консумативите са със същото качество. Ефтинджос от всякъде и поради това немските фенове се кефят колко им е еФтинко. Ако обаче си записват колко пъти сменят и поправят автомобила си ще се окаже, че дават доста сериозни суми и са абонати на сервизите. Аз лично всичките консумативи и части ги купувам от Германия и ползвам услугите на официален вносител на японски части, които са 100 % оригинални.
  • #4
    Кольо ( преди 8 години )
    Кичо е на ниво и в този образ, има нужната дълбочина и реализъм, чак ме втресе :) Браво!А темата като цяло е винаги е била "болна".Аз се старая да върша каквото мога по поддръжката на колата си сам. За сериозните ремонти ходя при майстор, който познавам от години и не ме е подвеждал, но повечето хора са принудени по една или друга причина да ходят при знайни и незнайни "експерти" и да преживяват това клипче на живо, а това вече не е толкова смешно...
  • #3
    Triforce ( преди 8 години )
    на мен пък никак не ми беше смешно...Някои от нещата са истина, други не. Като цяло не мога да го определя...
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    спокойно мога да кажа че клипчето идеално пасва и за оторизираните ни сервизи изклчайки накладките и спирачната течност. но е напълно нормално в оторизиран сервиз у нас да ти разглобят цялата кола и накрая да ти кажат че проблема бил в накладките.
  • #1
    Владе ( преди 8 години )
    *** небесен - респект
fallback
Последни