fallback

Ford си купиха Telsa Model X на солена цена

Американският концерн ще изследва електрическата кола

Американският концерн Ford е сред първите собственици на новия кросовър на Telsa. Това разкрива Bloomberg, уточнявайки, че платената за електромобила сума е доста по-висока от официалната. Model X. Снимка: Telsa Ford са платили близо 200 000 долара за кросовъра Model X, или с около 55 000 долара над сумата по ценова листа. Така концернът си е осигурил възможността да бъде сред първите получили електрическата кола. "Това е обичайна практика в автомобилната индустрия. Компаниите купуват конкурентни модели, за да ги изследват и да преценят силните и слабите им страни", споделя пред Bloomberg представител на Ford. Всъщност компанията Ford не е закупила автомобила директно от Telsa, а от дилър на име Уейн Скайлс. Той бил сред първите поръчали Model X, като платил за електрическия модел 144 950 долара. А за да до прехвърли на Ford, поискал точно 199 950 долара. Въпросният екземпляр е с номер на шаси 64, като използва върховата система за задвижване - P90D Founders Series. Моделът е способен на спринт от място до 100 км/час за малко над 3 секунди, което го превръща в един от най-бързите кросовъри на планетата. Според информацията инженерите на Ford вече провеждат тестове на закупения Model X. Предстои да разберем дали американският концерн планира да пусне на пазара подобен модел. Същевременно германското издание Autobild твърди, че Audi и BMW също са се сдобили с новия модел на Telsa. 

Тагове: telsa model x
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    първата Тесла беше Лотус ,а Втората имаше доста заемки от Мерцедес . Общото мнение е че имат доста пропуски в чисто автомобилните неща извън задвижването и предпочитат да ги оставят на опитните производители . Елън Мъск обаче не е *** като самовлюбен руски олигарх , който с парите подарени му незаслужено от съдбата иска да си направи собствено Ферари , компанията има най-модерния завод за батерии , като технологията им изпреварва всички други с 10-тина години и най-голямата мрежа зарядни...
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    ...станции . Който и да иска да произвежда масово електромобили в бъдеще вероятно ще е най-лесно да ползва техни батерии и техни зарядни , което превръща Тесла в нещо като петролните шейхове на бъдещето
  • #10
    b.b. ( преди 8 години )
    Чак пък да треперят...!?Просто са любопитни. Защото скоро ще им се наложи и те да правят такива коли. Колкото по-скоро толкова по-добре за нас потребителите. Когато електричките станат масови, тогава можем да очакваме падане на цените, удължаване на пробега и всички други благини, произтичащи от конкyренцията.
  • #9
    Striker ( преди 8 години )
    Евала на Тесла! Още не е на печалба, но предварителните и поръчки са все едно продава телефони, а не коли и вече кара олд скул производителите да треперят.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вероятно карам най-добрата или поне ще сам в първия процент от хора с най-добри коли от хората пишещи тук. Това няма значение просто го пиша в отговор за "бричката". Относно Тесла не съм писал, че е кофти кола или че не ми харесва ускорението и. Напротив харесва ми! Писах за Нюрбургринг в отговор на коментара, че Порше били смешници а тесла правели коли. Ето за това писах, че "смешното" Порше може да се види какви времена има на Нюрбургринг.
  • #7
    До пальо ( преди 8 години )
    Ами паленце ти с твоята бричка(ако въобще имаш такава) колко пъти си карал по Нюрбургринг?Колко време си карал с 200км/ч или повече?А колко пъти си спирал на стоп/светофар и тръгвал жегнато?Ако само състезание ти е в главата Тесла ще дръпне всеки в града.Никой не е казал че Тесла произвежда коли за писта, рали или квото и да било състезание.
  • #6
    до предния ( преди 8 години )
    Ти си ***! Какво значение има дисциплината 0-100, освен за 15годишните, какъвто си и ти!
  • #5
    До предния ( преди 8 години )
    ти всеки ден по Нюрбургринг караш.*** стига ме разсмива.Модел Х най бързо ускоряващия СУВ ли е?най пъргавия е и точка.ако най-пъргавия беше БМВ и мерц малии щяхте да умрете от кеф ама сега нали е друг си умирате ама от яд.Абсолютна подигравка 7 местна кола 2,5 тона ускорява по бързо от ВСЯКО бмв и мерц.промит мозък модел S и Х не са спортни коли и са 2 пъти по евтини колите които бият по ускорение.Тези другите производители подобна технология май не могат да предложат затова копират
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе не знам какви смешници са от Порше ама знам, че Порше е най-добрата спортна кола. Справки Нюрбургринг. Тесла на Нюрбургринг е с време 11:34, Порше е с време 6:54, Рено Меган е с време 7:54, обърни внимание Сеат Леон е с време 7:58!?!! А сега големия смях, Форд Транзит Микробус 10:08 А най-слабото време е на Трабант при тест от 1960година времето е 16:01 и единствената кола, която Тесла бие с времето си. Иначе пускат клипчета с Ламбота и Ферарита пък са пълна скръб като спортна кола.
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    После може да споделят на другите смешници от порше, ауди, соцваген и бмв кво са научили щото те само мебели могат да правят.
fallback
Последни