fallback

Направи си сам: нов S-Class

Преобразяване на W221 във W222

Има много причини да пожелаеш последното поколение Mercedes-Benz S-Class. И вероятно само една, която пречи да сбъднеш мечтата си - необходимата за покупката сума. Находчив украинец обаче намери начин да получи нов S-Class срещу минимално вложение. Е, разбира се има уловка. Донорът Въпросният украинец притежава вече старото поколение S-Class - W221, което е пременил в стила на новата генерация W222. Процесът изглежда трудоемък, като вероятно изисква и не малка сума пари. От снимките става ясно, че са необходими редица части от новия модел - фарове, стопове, брони, калници, решетка, прагове. Както и богато количество кит, множество заварки и старо одеяло, с което да покриете премахнатото задно стъкло. Крайният резултат съвсем не изглежда зле, като може да заблуди всеки. Не бива да забравяме обаче, автомобилът си остава W221, въпреки че прилича на технологичния и супермодерен W222. Крайният резултат Снимки: ikvaprokat / limopullman

Тагове: Mercedes-Benz S-Class
fallback
  • #10
    Автор ( преди 8 години )
    Колегата по-долу е абсолютно прав! Напълно изпълнимо! Аз лично съм виждал обратното упражнение.... Купуваш по-слаб модел и го регистрираш в КАТ.... Предварително си намерил най-силният вариант в някоя автоморга..... Бракуваната кола се прехвърля на регистрираната в КАТ! Ако е нужно се купуват части,които при ударената не са годни,но нищо кой знае какво! Така си караш най-мощният вариант,а плащаш данък за малък мотор! Преглед всеки знае как се минава,а и никой няма да ти гледа под капака....
  • #9
    Авторът ( преди 8 години )
    Човекът се е справил отлично! Какви комплекси,какви сметки!? Разлики между старата и новата S Няма почти никакви! Променен дизайн! Същите мотори,скоростни кутии и т.н! Къде е разликата,къде са "лъжите" и прочие!? Взема крадена или ударена (бракувана) последен модел с по-слаб мотор(дизел) и я напасва на стария модел с мощен бензинов мотор и законна рама! Проблем!? Никакъв! Може да смени таблото и корите,за да няма и интериорна разлика!
  • #8
    Achtung ( преди 8 години )
    И в Германия, преправяха Сеат Ехео в Ауди А4, така, че не е изолиран случай. В крайна сметка евала за труда и майсторството, получило се е много добре.
  • #7
    Борис ( преди 8 години )
    Тоя е ненормален!
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Който може, го прави, а който не може само коментира... А българина, ако не оплюе всичко просто не е на себе си...
  • #5
    драйвър ( преди 8 години )
    Ееее, тоя е голям ентусиаст признавам.Събитието се случва в Украйна. Там цените и далаверите са други. Гледам го, че има нещо, като автокъща и сервиз. Ударени/крадени коли и какво ли още не да е причината. Или може просто да е решил да го направи без да мисли за парите. Нещо, като хоби. В крайна сметка наистина резултата е доста добър. Не зная обаче как би се чувствал някой да кара нещо, а то да не е това нещо. Мен лично би ме дразнило. Карам това, което е по възможностите ми.
  • #4
    :) ( преди 8 години )
    Това направо си минава за тунинг. :D
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Че какво му беше на старото?
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нещо много си се объркал. Ще ти кажа, че предната и задната броня, фаровете, калниците и предната решетка няма да са под 40 хилядарки, труд, боя и др. консумативи ги сложи още 5000 хилядарки. Брой още толкова 30К за стара ЕС класа горе долу читава. И ще видиш, че може и към 80 бона да му е излязло упражнението. Дето се вика то втора ръка такава може да се вземе за 100-тина хиляди. Просто някой хора правят безумни неща за спорта или за да си докажат нещо. Нещо като Голф-1 с 800к.с. за 100К Евро
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колко комплекси трябва да имаш за да го направиш... Очаква се човек с такава кола да е с купчина пари, а то купено със стотинки от закуски и точно го купил, то нов модел пуснали, горкичкият, поне сега още 5 поколения напред ще кара последен модел за по 10к лева/евро/долари, кой знае, намерил е начин за "удължаване" на ... за по-малко пари, трагедия...
fallback
Последни