fallback

Това Peugeot 206 е най-големият карък в историята

За близо 8 години автомобилът е претърпял 55 различни инцидента

Има ли прокълнати автомобили, с които се случват само неприятни неща? Отговор на този въпрос може би дава беларусинът Владимир Боршов, чието Peugeot 206 е основен претендент за титлата „Най-голям карък” при превозните средства, съобщава изданието Auto.onliner.by. Историята започва с купуването на колата през 2008 г. Оттогава невзрачният на вид хечбек е претърпят 55 аварии, понякога по цели 3 на ден. Сред тях са удари с други машини – както по време на движение, така и в спряло състояние, сблъсъци с пешеходци, разбиване от крадци и какво ли още не. Любопитното е, че инцидентите вероятно са много повече, тъй като колата е произведена през 2000 г., а Боршов става неин собственик 8 години по-късно. Той плаща 4600 долара за автомобила, като проблемите му стартират веднага. Още след запалването двигателят започва да глъхне, като продавачът го обяснява с факта, че машината не е палена от 6 месеца. Търговецът сваля от цената 900 долара и Боршов отива с колата в сервиз. Оказва се проблем с генератора, който е сменен с нов. Новият собственик си тръгва, прибира се от Минск в Гомел, където живее и още на първото кръстовище в града е ударен от камион. Пораженията са в задната лява част на автомобила, която е подменена напълно. Две години след това нещастното Peugeot е напълно потрошено след няколко инцидента и Владимир решава да го възстанови. Сменя всичко – двигател, окачване и салон, след което боядисва автомобила. Преминава технически преглед и заминава с жена си и детето си за Одеса. Оставят колата пред дома, в който са се настанили и още на първата вечер машината е разбита от крадци. Налага се смяна на предния прозорец, но няколко дни по-късно отново е разбита задната част след удар от друг автомобил. Следват още подобни инциденти, при един от тях малкият хечбек е ударен от Kia, чийто шофьор е мъртво пиян. Той бяга от мястото на инцидента и загива няколко часа по-късно при друга катастрофа. На колата обаче продължава да не й върви. Ударена е от камион и от маршрутка. Самият Владимир също катастрофира, след като е засечен от друг автомобил. В крайна сметка от май миналата година колата му е извън строя, а Боршов все още се чуди дали да я възстановява. Беларусинът пресмята, че за близо 8 години неговото Peugot 206 е прекарало над 3,5 години в сервизите. Любопитното е, че при всички инциденти нито той, нито някой от возещите се с него пътници, е пострадал. Затова и Боршов все още не може да вземе решение да се раздели с колата. Част от катастрофите може да видите на видеото

Тагове:
fallback
  • #8
    Картинг ( преди 8 години )
    По-скоро той предизвиква инцидентите :) дано никога не си купува мотор.
  • #7
    Водка ( преди 8 години )
    В половината от клиповете се вижда, че шофьора страда от хронично негледане в страничните огледала. А в другата половина от същото, но в околните автомобили. Факторът водка също не е за пренебрегване.
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Единственият карък на колата , е че е попаднала в Беларус ито в рЪКИте на такъв паласпурин! Какво е виновна колата, че в Беларус или Русия не могат да карат! В ютубе пълно с техните подвизи! В България също не е по-различно, имайки предвид колко народ загива на година и то при няма и 7 милиона население!
  • #5
    Кон с капаци ( преди 8 години )
    Не е пежака карък, задкормилното у-во е проблема задкормилнотооооо:)Ама щом казвате, че в колата е проблема значи е така:)
  • #4
    Пора ( преди 8 години )
    На това му се вика - здрава машина - нов внос!! Айде народе - само за вас промоция в цената!!
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нов внос от ШВЕЙЦАРИЯ
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е, ама съм сигурен, че е карано от немски пенсионери и е стояло в гаража. Реално има само 70 хиляди киломентра. Кой иска да го купи?
  • #1
    Пора ( преди 8 години )
    На това му се вика - безаварийно каране!
fallback
Последни