fallback

Honda спря новия Civic заради проблем с мотора

Сервизната акция ще засегне само колите с 2,0-литров бензинов двигател

Honda прекрати всички продажби на пазара в САЩ на новото поколение на модела си Civic, оборудван с 2,0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра. Това съобщава Autoblog, като цитира представителят на марката Крис Мартин.Причината е, че има опасност от сериозна повреда на мотора. Всички вече продадени автомобили ще бъдат привикани в сервизите на компанията, където ще бъдат проверени. Акцията няма да засегне машините с 1,5-литров бензинов турбо двигател.„Все още уточняваме всички детайли, но американското представителство на Honda вече е предоставило информация на Националната агенция по безопасност на движението на САЩ (NHTSA). Щом бъдем наясно с проблема, веднага ще дадем подробности”, обясни Мартин.Медиите обаче се добраха до информация, като форумът CivicX публикува документ, според който при 2,0-литровият мотор неправилно са монтирани щифтове на буталата и това може да доведе до сериозна повреда. Очаква се сервизната акция да засегне около 34 000 автомобила, моделна година 2016.При новото поколение на Civic двигателят с обем 2,0 литра развива мощност от 160 к.с., докато 1,5-литровият турбо мотор разчита на 175 к.с. На пазара в Щатите семейството Civic се състои от седан, купе, хечбек с 5 врати, „напомпана” версия Si и хот-хеч Type R.Снимка: Honda 

Тагове: Honda Civic
fallback
  • #24
    Анон ( преди 8 години )
    До тоя по горе със сервизите.Ти пък трябва да си най-големиа фен на немското като имаш сервизи нали са *** и те хранят.А японците дори не можете да ги ремонтирате..гаражни специалисти,знаем ви възможностите.Кажи сега за субаруто коя версия да купим дизела,че да не троши коляновия вал.
  • #23
    Анонимен ( преди 8 години )
    новата автоматична скоростна котия за 8 и 9 степенните нема по голям *** затова изпадна в ранклистата по качесво за работата ги осмяха толкова много че колата работела само да сменя скорусти и никаква динамика, за наи новата 10 степенна ще видим как се представи дано неса като старите трошляци
  • #22
    Анонимен ( преди 8 години )
    до 200к километра стават след това износни водачи на клапаните износени сегменти заради алуминиевите блокове и става едно горене на масло няма ти казвам а недай си боже се надере цилиндар задължително смяна на блока, задното окаване е с 20 тампона и смятаите за какви пари става дума Хонда само нова имам причтели с хонди и петимата правиха основни ремонти няма да говоря за повдигачите на вратите и разни други дреболии все има какво да правят
  • #21
    правете разлика ( преди 8 години )
    Японците за какво правят сервизни акции:Причината е, че има опасност от сериозна повреда на мотора.Наблегнете на това, че има опасност, а не че се е случило. Усещате ли? Те предприемат оправяне на нещо, което евентуално може да създаде проблем. Немците не оправят дори това, което създава проблем. Защо ли да го оправят, като клиентите им са зомбирани глyпaци и ще си платят. Редовната им практика е да поемат те цената на труда, а клиента да си плати материалите на колата, която е в гаранция.
  • #20
    Лошо ( преди 8 години )
    Той инженера го е проектирал, но го проектирал със стомана нещо си, а накрая се оказало, че стоманата много скъпа и се заменя с подобна стомана, която е 99,9% същата, но не е същата. Оттам и започват проблемите.Всичко е до пари, печалби и прахосване на ресурси.
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    СЪс сигурност не е проблем в проектирането, а в производството.И въпреки това, Хонда правят най-здравите двигатели в света и това, че ще оправят гаранционно няколко автомобила не е проблем въобще. По-големия проблем е, когато криеш ДЕФЕКТИТЕ на двигателите си, като ВАГ и караш клиентите ти да плащат за тях - ей това е мизерно държание.
  • #18
    Анон ( преди 8 години )
    Те тестове правят,както на готов продукт така и от линията ,но явно има проблеми с повтаряемост ,а няма как да теестват всичко,,но това не ги оправдава де.А при японците всичко е толкоз тегаво да се съобщи за техн.проблем че нямам думи.Не можеш да кажеш на инженера че е проектирал грешно,това там е абсурд и не води до добро.
  • #17
    :) ( преди 8 години )
    Интересно ми е производителите как правят тестовете. Тук проблеми с щифтовете, БМВ М пък маслото не достигало до двигателя и не знам си какви още проблеми с другите марки. Нали се правят тестове с голям пробег. Как на всички проблемите излизат скоро след като ги пуснат в производство. Явно не ги тестват достатъчно.
  • #16
    Анон ( преди 8 години )
    Ооо извинете простолюдието Доше,забравихме че тук трябва да пише елита на страната,знаещите и зомбираните.Я да чуем от знаещия ти какво разбираш под здрав двигател.Бъди подробен.Че и ние простите да научим малко от знаещия.
  • #15
    доц. д-р чоко боков ( преди 8 години )
    както знаете, ползваме Опел "Вектра" 1990, 1.8 и, моноинжекция, само 90 к.с., на ЛПГ, над 206 хил. км. и не е мръднал двигателят. гаражна е и само с най-добрите консумативи се поддържа, но не това е определящото. а вие карайте 1.5 с 200 коня и искайте надеждност. като изкарат 1.0 с 250 к.с. пак чакайте. приятен ден.
fallback
Последни