fallback

Руснаци правят Porsche 911 Turbo от карбон

Подобреният автомобил ще бъде демонстриран в Женева

Изненадващо или не, руснаци успяха да подобрят значително една от автомобилните икони на пазара - последното поколение Porsche 911 Turbo. Става дума за ателието TOPCAR, което разработи карбоново купе за спортната кола. Карбоновите компоненти са около 30 на брой и заменят оригиналните, направени от метал. Те пасват както на 911 Turbo, така и на 911 Turbo S. Доработката носи името Stinger GTR, като целта й е да редуцира теглото на германския спортен модел. От снимките се вижда, че карбоновите детайли заменят оригиналните брони, калници, капаци, прагове. От TOPCAR не съобщават с колко килограма ще олекне преработеното от тях Porsche 911 Turbo. Знае се обаче, че серийната версия на автомобила тежи 1,6 тона. Преди около месец друго тунинг ателие - Vitesse AuDessus, показа подобен пакет за Ferrari F12tdf. Той също е карбонов, като редуцира масата на италианския модел с около 160 кг. Всички подробности за руското 911 Turbo ще станат ясни в началото на месец март по време на Автомобилен салон Женева 2016. Снимки: TOPCAR

fallback
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да кажем че в предницата панелите тежат 120 кг а отзад 100. заменяш същите панели с 5 пъти по лек материал. Отпред олеква с 80 кг(става 20 кг), отзад с 96 кг(Става 24). 120/100=1.2 и 24/20 = 1.2. Кое съотношение се променя, вие *** ли сте?
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Какъв баланс да се промени като формата на панеллите е същата и замябата е по цялата дължина,също най вероятно ще слезе малко центъра на тежеста освен, че ще се олекоти значително.
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Карбоновите мнонокоци са в класа на хиперкарите които се израбитват и сглобяват ръчно, каквити е Porsche 918 например. Чаткаш ли разликата?
  • #1
    :) ( преди 8 години )
    Вероятно поне едно 100 кила по-малко. Добре ще се отрази на ускорението обаче кой знае колко ще струва доработката.
fallback
Последни