fallback

Най-безопасните коли на пазара

Класацията е на EuroNCAP

Независимата европейска организация Euro NCAP публикува списък с най-безопасните коли на 2015 г. Класацията е направената след краш тестове, като са излъчени победители в общо 8 категории. В сегмента на големите всъдеходи титлата отива при новото поколение Volvo XC90. Шведският модел изпреварва машини като Аudi Q7, BMW X5 и Porsche Cayenne,  регистрирайки върхови резултати в четирите категории - 97% за защита на възрастните в купето, 87% за защита на децата в купето, 72% за защита на пешеходци и цели 100% за серийни за модела асистиращи технологии. Това е и автомобилът с най-добри резултати от всички тествани към момента модели. Машини като новите BMW 7-Series и Mercedes-Benz S-class обаче не са подлагани на изпитанията на EuroNCAP. При по-малките SUV автомобили лидер е Mercedes-Benz GLC. Той регистрира съответно 95, 89, 82 и 71 процента в отделните категории на тестовете. В сегмента на луксозните седани титлата "най-безопасен" получава Jaguar XE. Британският конкурент на BMW 3-Series, Audi A4 и Mercedes-Benz C-class регистрира съответно 92, 82, 81 и 82 процента в отделните категории на тестовете. При компактните семейни модели победител е Infiniti Q30, който на пазара се конкурира с Mercedes-Benz A-class и BMW 1-Series. Японският автомобил записва съответно 84, 86, 91 и 81 процента. Най-безопасният малък автомобил е Honda Jazz, става ясно от съобщението на Euro NCAP. Функционалният хечбек бележи резултати, които обикновено са присъщи на по-горните ценови сегменти. Цели 93% е показателят в категорията "Защита на възрастните в купето", 85% са калкулирани при защитата на децата в купето, 73% при защитата на пешеходци и 71% за серийните за модела асистиращи технологии. Лидер по безопасност в сегмента големите вановете е Ford Galaxy. Той записва съответно 87, 87, 79 и 71%. При минивановете най-голяма безопасност предлага VW Touran, регистрирайки съответно 88, 89, 71 и 76%. За най-безопасен малък спортен автомобил е обявен кабриолетът Mazda MX-5. Новото поколение на японския култов модел отбелязва съответно 84, 80, 93 и 64%. Снимки: EuroNCAP Най-безопасните коли за 2014 година вижте ТУК 

fallback
  • #25
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тия дето плюят по Ягуар, че не били премиум , защото собственици са индиинци я да кажат за Волво собственост на китайци, сглобявано в Белгия,Мерцедес на араби, а вагените са на държавна издръжка.
  • #24
    ico ( преди 8 години )
    Аз пък карам Пежо 407 и изобщо не съм доволен от автомобила.Някой друг да не си хвали колата?
  • #23
    анонимен ( преди 8 години )
    "Kakto vinagi sym kazval kolegi premiumite sa samo amerikanski,iaponski i angliiski. "Спокойно, всички знаем че от коли не разбираш.
  • #22
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Едно Инфинити струва на половината цена на аналогичен модел на Мерцедес Biagai be,ti kakvi narkotici upotrebiava6? Mercedes4e v Germania C klas kupuva6 s dizel na Dacia po-eftino ot nai-eftinia Infinity ot toia klas. Za tova germaneca predlaga shirpotreba,ta i bednia golfodjia da si go pozvoli i taka rastat prodajbite,ama koi prodajbi- na mercedes ili na dacia? Kakyv premium e tova da si kupi6 mercedes za 35 000 Euro sys sy6tia motor kato v Dacia Sandero muhahaha.Taka e i audi s motor ot polo.
  • #21
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Smei se i si haresvai germanskite dyrvodelci ot kamennata era s fal6ivite dizeli.A iaponeca prodava tehnologi4ni koli,a ne anti-tehnologi4ni kato germanskite dopotopni traktori muhahahahahahaha
  • #20
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Японците не са ги изпреварили с нищо, защото за да изпревариш някого, трябва да мислиш по-бързо и по-интелигентно от него!Da de to4no tova ti govoria,iaponeca prodava koli na vodorod i hibridi,6toto e po-inteligenten i po-dobyr injener,a germaneca go hva6tat v izmami s traka6ti dizeli,dori dizel ne mogat da napraviat bez izmami,uvolniha si polovinata injeneri ot inteligentnost.
  • #19
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Хайде по-сериозно, продажбите говорят сами за себе си! Ne dumai be,to iasno tova,kolkoto po-eftin "premiuma" tolkova pove4e se prodava.Az ne sporia po toia vypros za germanskata shirpotreba.
  • #18
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Японците не са ги изпреварили с нищо, защото за да изпревариш някого, трябва да мислиш по-бързо и по-интелигентно от него!Имаш ли идея колко много от нововъведенията в S class, BMW 7 и Audi A8 се появяват години след това при добре маскираните като Лексус и Инфинити Тойоти и Хонди?Хайде по-сериозно, продажбите говорят сами за себе си!--- Aide stiga s kli6etata a! Novovyvedeniata idvat ot Iaponia.Toyota s vodorodnite koli i hibridite,Lexus sy6to.Ot Lexus se zadavat tehnologiite.
  • #17
    RRE S3 ( преди 8 години )
    И как точно са го закъсали с колите, след като в ТОП4 на премиум продажбите са Мерцедес, БМВ и Ауди?! I Bentley prodava po-malko.Gorkite kolko po-lo6i koli sa ot audi s 1.6 dizel ot golf. estestveno e eftinata shirpotreba ot Germania da se kupuva pove4e ot evropeeca.
  • #16
    RRE S3 ( преди 8 години )
    kitaisko kolega e vsiako audi,samo emblemata mu e germanska,ina4e vsi4ko e China ot zavoda v Guandjou muhahahahaha ,ti VOLVO ne gi misli, okolo 2 desetiletia sa pred germanskata shirpotreba audi primerno.
fallback
Последни