fallback
Коментари ( 19 )
Напиши коментар
-
#9
Да бе руска инженерна мисъл, техния апогей беше двукарбораторния бензинов двигател. Първите инжекционови двигатели в Лада са по патент на ГМ от Astra F/Kadet E 2000 година. Иначе сега всичко е Рено, даже тоя двигател е от Twingo RS, там беше 133коня, малко са го пипнали да стане 140
-
#8
И 2000 лева не бих дал за нея!
-
#7
Явно Българина със средна заплата 800лв е по-умен от Европееца и за това кара стари Мерцедеси и БМВ-та вместо нещо ново
-
#6
Като качество може би но и 10-годишния Мерцедес е по-скъп за поддръжка от нова ДачияА ако е ноффнос (без значение възрастта ВСИЧКИ са около 150-160к км карани от баба до магазина) излиза все едно нов поддържаш
-
#5
Само задайте стойност 20/21000 хиляди без марка дори в някой от сайтовете за втора употреба и вижте какво излиза.По-добре стар Мерцедес (примерно) за същите пари, отколкото какъвто и да е нов руски ***. Няма как да ме накарате да вярвам в противното!
-
#4
Само в БГ на въпроса "Къде отиваш?", ти отговарят с "Ей сега идвам!".
-
#3
Само в БГ като си купиш кола първия въпрос е на колко години е. В западна Европа и явно и Русия ако ще Лада/Дачия да е но да е новаЕ от друга страна в БГ е неоправдано голяма разликата във всички разходи между нова и стара кола
-
#2
Също имайте предвид, че в Русия автомобилите са с 20-30% по-скъпи, отколкото тук. Примерно кола, която тук е 40 000 лева, там започва от 50 000 лева. Говоря, когато рублата беше с нормален глокс преди 3-4 години. По това сравнение излиза, че тази ЛАДА за тях е на супер-цена! Вярно, може да не е невероятно технологично постижение, но пък руснака си купува новата Лада, плаща си я и си я кара. А ние пак лапаме мухите...
-
#1
Колекционерски автомобил, след години ще струва маса пари! Поздрав за всички русофили, които се възхищават на руската инжинерна мисъл!
11 - 19 от 19
първа < 1 2 > последна