fallback
Коментари ( 38 )
Напиши коментар
-
#38
До Дошо,значи за мен ти си труп и то невежа по простата причина,че държавното участие в Рено е малко в сравнение с частните капитали,но проблема е в това че Рено 1999г.закупиха контролният пакет акций в закъсалият Нисан и с невероятният Карлос Госн се вдигна на крака иначе щеше да изчезне от полето на автомобилните фирми.Вещото управление на Карлос Госн доведе до подема на фирмите под шапката на концерна Рено-Нисан.Частното участие в Рено е 20% за сведение.Дошо не пиши глупости.
-
#37
Там е проблема, като на всяка перачница! Рено държи половината, но произвежда 1/5 от това което прави Нисан.По схемата на СОЦваген - в случая с френските държавни пари.
-
#36
Знаеш ли кой държи половината от нисан май е рено а нисан да имат дял в рено? Май НЕ
-
#35
Не бе еднакви са - едното е копирано от другото!Трябваше Рено да се обърне към Нисан за тая работа, но нали предстои СОЦ-реноваген труп!
-
#34
В този форум, ако искаш да напишеш конКурент, поне едната буква трябва да е различна!Иначе става като твоето.
-
#33
Класа в който се позиционират дадени автомобили не зависи от мощност ,а от размери.Да ми кажеш че новият Пасат е по хубав от Талисмана е равносилно че не си сядал в нито едно от двете.Двигателите са по новата директива за намаляване на обема и оттам на вредните газове, а не с голям мотор и мошенически софтуер да хвърля дим в очите и NO2 в белите дробове като някои конглокентни даже и лукс автомобилни марки.Питам само какво означава "конглокент", не ми е позната думата?
-
#32
Кажи му рено и повече не го обиждай!
-
#31
В същност най-старата машина с дозавиващи задни колела за която се сещам е модел съчленени автобуси на МАН от 60те, не знам кой е измислил технологията, но е доста по-стара.
-
#30
Единствено не ми харесва централната конзола с този голям дисплей. Аналогия ли се търси с успехите на Тесла, не зная, но ме отблъсква.
-
#29
Големият плюс е че гумите му ще са чисто нови.
1 - 10 от 38
първа < 1 2 3 4 > последна