fallback

Citroen обеща ново уникално окачване

Технологията ще бъде представена през 2017 г.

Citroen планира през 2017 г. да представи „революционно” окачване, което да замени хидропневматичното шаси Hydractive III+, което се използва от моделите на марката. Това съобщи президентът на френския производител Линда Джексън, цитирана от Autocar.В момента последния модел с хидропневматично окачване е семейството C5, което в този си вид се произвежда от 2008 г., а през 2012 г. претърпя фейслифт. В компанията обаче не планират пускането на нов модел, който да се позиционира като директен наследник на C5.„Комфортът е една от основните ценности на марката Citroen и ние сме на път да преосмислим достойнствата на хидпопневматичното окачване, като го преработим в една съвременна и по-подходяща форма”, коментира Джексън.По нейните думи, инженерите на марката работят върху новата технология от няколко години. Джексън обаче не пожела да даде подробности за окачването, като уточни единствено, че то ще бъде използвано само за моделите на Citroen, а не за всички нови автомобили от групата PSA.Това означава, че марката DS, която доскоро беше част от Citroen, ще използва напълно различна технология. Тя ще бъде насочена най-вече към пазара в Китай, където клиентите не се впечатляват от високотехнологични автомобили, а от ефектния дизайн.На свой ред Citroen ще се съсредоточи върху пазара в Европа, където потребителите ценят най-вече историята и традициите на дадена марка. Разработката на новото шаси ще позволи на французите да си върнат репутацията на един от технологичните лидери, като целта е през 2020 г. Citroen да продава по 1,6 млн. автомобила на година.Снимка: Citroen

Тагове:
fallback
  • #14
    соло ( преди 8 години )
    Е не, не е истина да не ти харесва дизайнът на С5! Любопитно ми какво харесват, нехаресващите С5, може би фамозният, изпъкващ дизайн на Ваген групата?
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    мислиш ли ?
  • #12
    none ( преди 8 години )
    Като са се захванали с окачването, няма да е лошо да пипнат малко и екстериора на С5 модела. На мен лично ми изглежда като отпреди 15 години.
  • #11
    соло ( преди 8 години )
    Скоро излезе френско изследване, което определя Ситроен, като марката с която най много се отъждествяват французите.Един вид френският символ.
  • #10
    karutsar ( преди 8 години )
    Френските автомобили са хубави но ако ги купуваш нови не ги караш по българските пътища и ги подновяваш на 5-7година.Иначе френска кола ......не благодаря не желая да ги ползвам иначе от всички френски творения най-харесвам и признавам ,че върховно изобретение на човека е любовта им.Френската любов е нещо превъзходно и ненадминато творение на човечеството.
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Винаги бих избрал ситроен пред VW. Имал съм по няколко коли и от двете марки и разликата е огромна. Толкова огромна, че дори не гледам новите модели на VW, защото никога повече няма да си купя автомобил от тази марка.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Hydractive 3 е проектиран за 300 000 километра. Предишното поколение беше проектирано за 150 000.
  • #7
    do tozi под мен ( преди 8 години )
    Не е така.Просто са ти наговорили глупости в които вярваш.Сферите са 70 лева бройката и имат ресурс десетина години или 100 хил км.Останалото е хидравлично масло и елементарна поддръжка на разни дребни неща.Разбира се в БГ повечето коли се ползват докато не се разпаднат на пътя и тогава евентуално се ходи на майстор ако не може да се залепи с тиксо или да се върже с тел.Не е от беднотия от тъпотия,стиснатост и мързел е.За тях няма лек.
  • #6
    Triforce ( преди 8 години )
    Най-доброто от Франция е Пежо! Имаме служебни автомобили Пежо и НЕ правят проблеми!
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    2020год., на кого ще ги продават тези 1.5милиона бр., в Европа трябва да е пълно с пенсионерки ле..ийки!
fallback
Последни