fallback

Даунсайзинг за Chevrolet Nova от 1967 г.

Тунингованият автомобил получи малък ECOTEC двигател

Даунсайзинг, това е процесът, който следват всички автомобилни компании в света. За да докаже преимуществата на намаляването на обема на задвижващия агрегат, американската марка Chevrolet постави такъв модерен мотор на свой модел от далечната 1967 г. Преработеният автомобил е Chevrolet Nova, един от любимците на тунинг майсторите оттатък океана. Вместо още по-голям двигател обаче, класическият автомобил е снабден с агрегат с четири цилиндъра и обем от само 2,0 литра. Моторът от серията ECOTEC има турбо и развива мощност от 275 к.с. Това вероятно не звучи особено респектиращо, но реално стойността е по-висока от тази на оригиналния 4,6-литров V8 двигател на Chevrolet Nova от 1967 г. Всъщност показателят е аналогичен с този на върховата версия на модела - Nova SS, използваща 5,3-литров V8 двигател. Доработката включва и подмяна на оригиналната 4-степенна автоматична трансмисия с ръчна скоростна кутия с 6 предавки. Новият силов тракт позволява на американската икона да развива 100 км/час за само 6,2 сек. Автомобилът е получил също така модерна кормилна уредба, въздушно окачване и дискови спирачки на четирите колела. По отношение на външния вид, дизайнерите на Chevrolet са заложили на минимални промени, които включват уникална боя, различна решетка на радиатора, променени брони и нови джанти - 17-инчови в стила на Z/28. Официалната премиера на машината се състоя на стартиралото тази седмица изложение за тунинг SEMA в Лас Вегас.Снимки: Chevrolet

Тагове: sema chevrolet nova
fallback
  • #2
    ърл ( преди 8 години )
    нали се сещате кой двигател ще надживее другия с поне 2 десетилетия, въпреки, че вече е на 50 години :D :D :D
  • #1
    1 ( преди 8 години )
    Красота! Без евро лигавщините! ;)
fallback
Последни