fallback
Коментари ( 28 )
Напиши коментар
-
#28
Ами следвай хронологията: 1992 Тойота започва да разработва горивни клетки, 2001 има напълно функционални прототипи като FCHV-4, 2011 Тойота показва FCV-R, прототип на Мирай, 2011 БМВ и Тойота подписват споразумение за сътрудничество, 2014 Тойота пуска серийния Мирай, 2015 БМВ показва прототип на водороден i8. Всички тези факти можеш да си ги провериш в гугъл.
-
#27
7ците не са с горивни клетки.А шутцен зи каскен би ли споделил достоверните си източници ка от БМВ са се сдобили с горивната клетка на тойота преди да я представят с мирай? Или това са си твои разсъждения..
-
#26
""БМВ и до ден днешен нямат автомбил с водородни горивни клетки"Грешиш - имат прототип на i8 с горивна клетка от Тойота."Tоест нямат! :)
-
#25
"БМВ и до ден днешен нямат автомбил с водородни горивни клетки"Грешиш - имат прототип на i8 с горивна клетка от Тойота.
-
#24
"Не само А-класа има и други немски модели излезли още преди близо 10 години. Дори 100 БМВ-та 7-*** серия на водород, бяха раздадени от БМВ на журналисти от цял свят. преди 7-8 години."Чул не дочул! Хората говорят за компютри, той смешника се намесва с компотите! Къде пъхаш германските дизелови корифеи при технолгиите от бъдещето? Набий си го веднъж за винаги- БМВ и до ден днешен нямат автомбил с водородни горивни клетки, а Мерц също никога не са произвеждали собственни такива!
-
#23
"още от 2010 в Германия има 15 водородни станций сега са около 30,а е планирано до 2023 да са около 400 или на всеки 90 км. по автобаните"Ми хубаво, остава само да си вкарат водородни Тойоти и Хонди и може и да се сървеновават с Япония.
-
#22
По-добре Цивик на метан, нали Дошо? :)
-
#21
Абе каскен зи шутцен, пак си се пренадъхал, още от 2010 в Германия има 15 водородни станций сега са около 30,а е планирано до 2023 да са около 400 или на всеки 90 км. по автобаните
-
#20
А колко ще струва петролът - ще стане безплатен, най-вероятно :) А за да се развие една технология, първо трябва да разчупи статуквото и мисля, че Хонда и Тойота се опитват да направят точно това. Освен това, 177к.с, 700 км с един резервоар (и 550 да са, айде :) не звучи никак зле. А този модел даже не изглежда чак толкова странно. Ако е и надежден като повечето продукция на Хонда, какво толкова има за плюене...
-
#19
Мерцедес купуват горивни клетки от Балард. Хонда, Тойота и Хюндай имат собствени разработки. Разликата е от земята до небето. В Южна Япония към момента има 36 водородни станции, а в Германия още пъдят с канцерогенните си тракалници. Кой колкото си може.
1 - 10 от 28
първа < 1 2 3 > последна