fallback

Volkswagen ще прави по-модерни дизели

Съкращава значително разходите, но ще прави електрически Phaeton

Германският автомобилен концерн Volkswagen (VW) продължава да чувства болезнено последиците от скандала с манипулирането на данните отработени газове и ще съкрати значително инвестициите в основната си марка и ще заложи на по-модерни дизели.Volkswagen преосмисля дизеловите си двитагели. Снимка: РойтерсЗаради високите разходи покрай Дизелгейт в поделението VW ще се съкратят разходи в размер на 1 млрд. евро на година. Изпълнението на програмата за икономии ще бъде ускорено, обяви компанията. Освен това в базирания във Волфсбург концерн ще преосмислят стратегията си по отношение на дизеловите коли.Новият ръководител на марката VW Херберт Дис обяви в комюнике, че сегашната програма за икономии ще бъде приложена по-бързо от предвиденото. Още преди седмица групата посочи, че инвестициите ще бъдат подробно преразгледани и някои от тях ще бъдат замразени или отложени.Дизеловата технология на компанията в Европа и Северна Америка ще бъде променена и ще бъде инсталирана друга - SCR (селективна каталитична редукция) и AdBlue (уреа), за да бъдат намалени вредните газове от дизеловите двигатели, уточни Херберт Дис. Ще се заложи на електрически автомобили, като следващото поколение на луксозния Phaeton ще има напълно електрическо задвижване. „Марката Volkswagen се преобразува наново за бъдещето“, поясни Дис. „Ние ще станем по-ефикасни, ще преобразуваме продуктовата палитра и основните технологии и с ускорената програма за икономии ще спечелим пространство за снабдяването ни с технологиите на бъдещето“, допълни той.И по отношение на дигитализацията VW възнамерява да е пионер, обещава Дис. По отношение на свързването и системите за асистенция на шофьорите ще бъде дефиниран нов стандарт.Преди повече от три седмици VW обяви, че е манипулирала чрез софтуер тестовете за отработените газове при дизеловите автомобили. Концернът е заплашен от глоби за милиарди и скъпи съдебни дела.Бившият главен изпълнителен директор на Volkswagen Мартин Винтеркорн, който подаде оставка на 23 септември, ще напусне всички останали постове в компанията. Още икономически новини с автомобилна тематика четете в Investor.bg

Тагове: volkswagen group
fallback
  • #27
    Анонимен ( преди 8 години )
    С кое хибрида е алтернатива на дизела?Със 140-160 по магистралата натоварен догоре ли, или с факта, че наповечето не може да се закачи ремарке, или че багажниците им са традиоционно малки, или че Приус-а ускорението му е колкото на 1,2 бензинка и при изпреварване по баир се изприщваш?Има някои хибриди които са ОК за определен начин на употреба. Дизела за момента е универсален - има огромен пробег, отлична динамика и вози много товари с нисък разход.
  • #26
    Анонимен ( преди 8 години )
    Немското е символ на менте, измам и корупция. Също и на канцерогенни вредни емисии. В Англия навремето въвели надписа Made in Germany за да отличават евтините нискокачествени немски копия от английските оригинали. Нищо не се е променило оттогава.
  • #25
    до и ( преди 8 години )
    Донякъде си прав, но не съвсем. Има български фирми, които са железни, съответно и клиентите им са верни. Хитруването може и да закрепи моментната печалба, но коректността винаги се отплаща в далечен план. Както се казва: "Първите 10 години ти рабогиш за работата, после тя работи за теб."
  • #24
    и ( преди 8 години )
    и представи си приятелю, че всички бг фирми са като ФВ гледат да прецакат клиентите се и не могат да спазват постоянно качество и за това сме такава скапана държава
  • #23
    Анонимен ( преди 8 години )
    Едно време харесвах ФВ. Но дойде ерата на пасат Б5 и голф 3 и всичко се промени. Когато политиката на една фирма е: "Нека да прецакаме клиентите, които ни хранят", няма какво повече да говорим.От доста години ФВ са най-некоректната към клиентите си фирма и немските списания редовно пишат за това. Непризнаването на гаранцията им е любим номер.
  • #22
    Анонимен ( преди 8 години )
    За момента електричките или хибридите не са реална алтернатива на дизела.Що за глупост е това!?!?!?!Специално хибридите ти гарантирам, че са нещо много по-добро от нафтовите печки във всяко отношение. Дори цените им вече са по-ниски от тези на дизелите. Дизела се купува веча само от ниско интелигентни хора, които нищо не разбират от коли и вярват сляпо на немската облъчваща пропаганда.По-добре е да караш нов, модерен, високотехнологичен, икономичен, безшумен и без вибрации чист автомобил!
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хахаха, тези ВАГонетки вече и във филм ще ги увековечат. Предполагам ще бъде добра трагико-комедия. Форумната ***, може да го поканят за някоя поддържаща роля. Примерно чистача на *** с шоу рума на марката. Ще играе живота си...
  • #20
    Анонимен ( преди 8 години )
    Натискът трябва да е от двете страни:1. Производители на дизели да ги направят с по-малко вредни емисии2. Производителите на електрички да ги развиятЗа момента електричките или хибридите не са реална алтернатива на дизела. Водорода ми се стува междинно звено като хибридите - повече маркетинг отколкото полезен смисъл.
  • #19
    Дошо до Кондьошо ( преди 8 години )
    И HONDA е в списъка ама не с 40 пъти надвишаване на нормите и без умишлено инсталиран софуер, който да лъже регулаторните органи.Нали така ВАГонетко?
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Американският актьор и продуцент Леонардо Ди Каприо ще вземе участие в нов филм, посветен на грандиозния дизелов скандал с Volkswagen.The Wolf of Wolfsburg.....
fallback
Последни