fallback

Audi сложи метан на новото А4

100-километров пробег струва по-малко от 6 лева

Екологична версия на новото поколение А4 представи германската луксозна марка Audi. За задвижването на модела се използва метанова система, която редуцира както вредните емисии, така и разходите за гориво.Снимка: AudiМоделът носи името A4 g-tron и ще бъде наличен единствено за версията комби, носеща обичайното за марката означение Avant.Задвижващият агрегат е бензинов 2.0 TFSI, като развива 170 к.с. и 270 Нм. Информация за динамичните характеристики липсва, но се подчертава, че моторът е оборудван със специални бутала и клапани, позволяващи безпроблемна работа както на бензин, така и на метан (компресиран природен газ / CNG).Метановата система разчита на четири цилиндрични бутилки с общ обем от 19 кг., разположени в задната част на шасито. Моделът е лишен от резервна гума, като акумулаторът е преместен в двигателния кош. Бензиновият резервоар има вместимост от 25 литра.Audi A4 Avant g-tron изразходва по-малко от 4 кг. метан за 100-километров пробег, или под 6 лв. при настоящите цени. (СО2 емисиите са под 100 г/км). Със заредени догоре бутилки пробегът достига 500 км. Системата работи автоматично - двигателят стартира на бензин, а при достигането на определена температура преминава на газ. Когато в бутилките остане по-малко от 0,6 кг. метан, системата автоматично превключва на бензин.Уредите в салона са приспособени, като предоставят информация за разхода и оставащия пробег както на бензин, така и на метан. Audi A4 Avant g-tron ще бъде наличен на пазара на ЕС в края на 2016 година, когато ще бъдат обявени и цените. Германската марка вече предлага метанова версия на друг свой модел - A3 Sportback.

Тагове: audi a4
fallback
  • #32
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Нещо не си запознат, човече, 1.8Т мотора перди 20 години не е 180 к.с., а 150 к.с. Пообразовай се малце и не заблуждавай останалите."Знам че се прави от 97ма г, но това не променя абсолютно нищо. Другия път се хвани и за месеците, нещо те сърбят ръцете и няма какво да напишеш ли...
  • #31
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "1.8Т мотора перди 20 години не е 180 к.с., а 150 к.с."Прав си да го ***.1,8 турбо-180 к.с. е от 1997г. на А4.Верно не са 20 години."Само" 18 са.Каква фрапираща разлика,хахахахахахахахаха.
  • #30
    анонимен ( преди 8 години )
    Мухаха,Еми А4 си е работнически автомобил в ГерманияА Фиат всички са в ниския клас!
  • #29
    Анонимен ( преди 8 години )
    ХАхах ауди го били сметнали? Еми метан има от 20 години и Фиат прави метанови автомобили заводски от може би повече години и какво значи ФИАТ са по-иновативни от АУДИ?Извинявай ама марка, която уж се брои за премиум ( ясно е че не е ама все пак ) да прави автомобили на метан .. е смешно. Дори и фиат прави метанови заводски авт. само в най-ниския клас, където се взима автомобил, за да се ползва за работен или изцяло ежедневен градски без претенции. Премиум и метан няма, както и премиум и дизел!
  • #28
    RRE S3 ( преди 8 години )
    To4no kato jigulka kombi na metan. Na metan karaha i moskvi4ite,a sega elantrite na ok taksi sa na metan i za 100km. pla6tat 6 lv. I kakvo po-tehnologi4no predstaviat kopirova4ite ot audi imamnici? Kombi na metan da si voziat kartofite ot birfesta rijavite muhahahahahaTehnologiite zadavat iaponskite marki, a germanskite ili mamiat s niskotehnologi4nite si dizeli ili izkarvat jigulka na metan,vse stari tehnologii.Germanskite koli sa edin vek zad iaponskite po tehnologii,zdravina,byrzina i t.n.
  • #27
    бенц батко ( преди 8 години )
    Ако ще и урина да сложат дрееми на ***, от мерцедеса по-хубаво няма!
  • #26
    Мъжа на Дошо ( преди 8 години )
    Не си прав анонимнико!Въпроса не е само да се направи водородна кола, а по сериозната част от занятието е да се поддържа, да се направят станции и разбира се цената ананомнико! Ауди много добре са пресметнали този вариант, в Европа е пълно със метан станции, има производство, колите се обслужват, както ти каза анонимнико, от всеки квартален сервиз и механик и не е нужно от милиарди евраци инвестиции..
  • #25
    анонимен ( преди 8 години )
    И какво от това, че 2.0Т е 170 кс. Още преди 20г 1.8Т беше 180 кс.Този е скопен мотор за ентри левъл. Тук идеята е себестойността на км да е ниска. Бачкаторска кола, за какво й са повече коне
  • #24
    анонимен ( преди 8 години )
    хаха, Хонда имали от 7г кола на CNG. Майко мила...Опел зефира е на CNG от 2001г, Tоuran и Passat от около 2005г. Мерцедес и те оттогава някъде.Истинското ЕКО гориво, останалото са партенки
  • #23
    На Дошо мъжа ( преди 8 години )
    Дошка, не плямпай много, че довечера ще се събираме с приятели да гледаме мач България-Азърбейджан и ще правиш салати и режеш мезета цяла вечер...почивай си!
fallback
Последни