fallback

Peugeot и Tata се съюзяват?

Целта е френската марка да се завърне на индийския пазар

Поточната линия на PCA във Франция. Снимка: Ройтерс Френският производител на автомобили Peugeot планира да се върне на индийския пазар, партнирайки си с водещия местен автомобилостроител Tata Motors, съобщава БТА. При сътрудничеството на двете компании Tata вероятно ще произвежда и продава в Индия коли за френския концерн, отбелязва индийският вестник Economic times. Автомобилостроителите освен това евентуално ще споделят задвижващи технологии и автомобилни платформи. От подобно партньорство могат да спечелят и двете компании, посочва експерт, цитиран от изданието. Peugeot ще стъпи на индийския пазар с минимални усилия, а Tata ще получи достъп до технологии, които могат да бъдат използвани като основа за бъдещи продуктови линии, посочва той. Френският концерн се оттегли от Индия преди над 15 години. Компаниите не коментираха новината, допълва Economic times.

Тагове: tata peugeot
fallback
  • #8
    6565 ( преди 8 години )
    Язък за марката.Само погледнете снимката!Монтажника на линията за моторите сякаш сега да го свалили....от клона!
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    В Европа (цивилизованата част) е под нивото на хората да карат кола на старо и с малко екстри (макар да не знаят половината за какво са) и никой не го бърка ако колата не изкара повече от 5 години. Всичките модели голи като жигула са здрави и се търгуват успешно на по-бедните пазари.Просто маркетинг
  • #6
    Станчо ( преди 8 години )
    Всеки производител може .. и прави здрави и надеждни коли. Зависи от пазара. Просто европееца е богата дойна крава и го доят с много високи цени на автомобилите, както и за резервни части. В Сащ и Япония, Корея не е така, за останалия свят пък да ни говорим- ефтини и здрави машини. Дори старите Сенатори на ФВ, които продават в Китай са по здрави оттези за Европа (и други модели нде). А и извън Европа всичко е бензин, което много повишава надеждността.
  • #5
    до Никола ( преди 8 години )
    Кой да им каже на чобаните, че цяла северна Африка караше Пежо от повече от 40 години?Чобан не чете, не слуша, не знае!Чобан пише и раздава знания.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Jaguar и Land Rover в кой таргет са "е що бе"?
  • #3
    Никола ( преди 8 години )
    Пежо имат огромен опит в страни с горещ климат и лоши пътища , не случайно в Африка Пежо са може би най-много в сравнение с другите марки. Така че не ги подценявайте .
  • #2
    е що бе!?! ( преди 8 години )
    нали уж рено щяха да се събират с тата? все пак в един таргет са: рено-дачия-лада-тата липсва само...
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    Цялата работа е там, че Пежо са много зле и търсят спасителната сламка. Първо китайци, а сега индиици. В Индия никой няма шанс освен японците и Тата, които ползват японски технологии. Това са доказани коли, които са евтини, надеждни с евтина поддръжка. В Индия всякакви французойки и германки при тезките условия ще умрат на вторият ден. Най-вероятно в случая се касае да се полазв търговската мрежа на Пежо в Евтопа от Тата.
fallback
Последни