fallback

Volkswagen разкри броя на засегнатите дизелови коли в България

Сервизната акция у нас ще засегне общо 5700 автомобила от марките VW и Audi

Стартиралата в Европа сервизна акция на автомобилите на Volkswagen AG, оборудвани с нередовен софтуер, понижаващ вредните емисии, няма да подмине и България. От представителството на концерна у нас - Porsche BG, обявиха броя на засегнатите машини от марките Volkswagen и Audi, и обясниха как ще се процедира оттук-насетне.В резултат на вътрешната проверка на Volkswagen AG е установено, че броят на засегнатите автомобили, доставени от Porsche BG, е 3500 леки коли на Volkswagen, 900 бройки лекотоварни автомобили от същата марка, както и 1300 машини от марката Audi. Всички те са оборудвани с дизеловия двигател EA 189, като от фирмата гарантират, че те са технически безопасни и напълно годни за пътна експлоатация."Потвърждаваме отново, че новите автомобили с Еuro-6 дизелови двигатели и тези, които не са с дизелови двигатели тип EA 189 не са засегнати по никакъв начин. Съгласно плана за действие, първоначална стъпка е съответните клиенти да бъдат индивидуално уведомени, че качеството на отделяните отработени газове от автомобила им, може да бъде подобрено. Следващата стъпка от сервизната акция предвижда информиране на клиентите относно техническото решение за подобрение на автомобила им, след което те могат да уговорят час за посещение на сервиза", се казва в съобщението на българския представител на Volkswagen.Снимка: Volkswagen

fallback
  • #20
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "от 5700 я 5 се появят в сервиза я и те не се появят..."Прав си.Порше БГ едва ли ще поеме ангажимента да се свърже с хората,които карат такива коли.А дори и да се свърже,колко ли такива с избушени ДПФ и катализатори се търкалят като "ноф фнос" и подлежат на акция,никой не знае.Аз обаче ще закарам моята бангия,нищо,че е газ/бензин и е 92-ри набор.Поне да я пребоядисат безплатно.Хахахахахахахаха.
  • #19
    Georgi ( преди 8 години )
    Лятото ходих да тествам една А7, 326 hp competition, v6 biturbo, мисля още седи в Порше Запад, като още при теста ми направи впечатление много силната миризма на изгорели газови, която не съм усещал при тестване на еквивалентни БМВ мотори, така че работата явно наистина миририше. Друг е въпросът, че в България има печки, които и Евро минус едно не покриват, ама никой не ги гони, а ни тровят.
  • #18
    smo ( преди 8 години )
    То сега всички собственици на тези автомобили ще се затърчат да им намалят мощността и увеличат разхода за сметка на екологията... просто си представям от 5700 я 5 се появят в сервиза я и те не се появят...
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не омолаважавай факта, че нови автомобили димят, като стари комини!Да, в БГ нещата са лайн*ни, но това значи ли, че производител, който иска да се пише, че е номер 1 трябва да лъже и да продава канцерогенници, които тровят? Говорим а световен мащаб, а не за нас, които сме толкова малки и жалки, че просто няма на къде.
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    А дано, ама надали! Много добре знаят, че на пазари като нашия, никой не го бърка колко му дими нафтовата печка. Няма контрол, няма институции, а и да има и някой открие случайно, че има нередност ще бъде на бързо уволнен и ще му затворят устата. Пък и кой ли държавник ще посмее да прави проблем на великата германска марка, зад която стои леля Меркел. А е посмял, а са му отрязали еврофондовете. Така е и с другите държави и за това немските фирми (не само трошваген) си развяват коня в Гейропа.
  • #15
    RS1600 ( преди 8 години )
    Euro 5B е приравнено към Euro 6 за повечето параметри.Като си вкарате колите за обслужване ще ви направят акцията.
  • #14
    dobromir.dodo@abv.bg ( преди 8 години )
    Благодаря !
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    От 2009 г. и са използвани от всички марки на групата с исключение на Ламбо, Бентли и Бугати, но в следващите им модели може да ги включат. Предполагам не питаш за тях, а за нещо по-скромно. Нали не си онзи с Аудитата, дето всеки ден е с различен модел, но в последно време кара Патас и Шкода Йети!
  • #12
    dobromir.dodo@abv.bg ( преди 8 години )
    Може ли някой да каже в какъв период са използвани тези двигатели и използвани ли са от други марки автомобили ?
  • #11
    някой си ( преди 8 години )
    Във всичките ми коли, които съм карал съм оставял и съм държал да има катализатор. Може някои от тях да бяха идея по-спънати заради отработката на изгорелите газове и позапушени катализатори, но това беше без значение. В крайна сметка нито съм състезател, нито са толкова важни спестени 2-3 процента примерно гориво, но отровите от ауспуха ги дишаме всички - и шофьори/пътници и пешеходци. Досега съм карал на 100 процента и лични и служебни само бензин, основно малолитражки.
fallback
Последни