fallback

Honda разкри дизайна на водородния си модел

Хечбекът FCV ще може да измине повече от 700 км с едно зареждане

Компанията Honda публикува първи официални снимки на модела си FCV - хечбек, чийто силов агрегат се захранва от клетки, създаващи енергия в резултат на химическа реакция между водород и кислород. Дебютът на автомобила ще се състои на автосалона в Токио в края на месеца.От японския производител засега не разкриват подробности за модела, но уточниха, че той е оборудван с високомощни двигатели, чийто пробег превишава 700 км. Освен това в машината е внедрено устройство, което позволява да се осигури електричество за цяла сграда в случай на извънредна ситуация.Освен динамичните характеристики на силовия агрегат в Honda смятат да запазят и името на модела в тайна. Представител на компанията съобщи, че FCV е временно название на превозното средство, като не е изключено то да бъде променено още преди официалното му представяне.Концептуалният предвестник на Honda FCV - прототипът FCEV, дебютира още през 2013 г. на автосалона в Лос Анжелис. С едно зареждане той можеше да измине 386 км. Година по-късно японците показаха нова версия - FCV, при която пробегът бе увеличен до 482 км.Снимки: Honda 

Тагове: honda fcv
fallback
  • #12
    оризарска им работа ( преди 8 години )
    Задницата са я направили голяма боза -смесица между Таврия,Дачия и Ситроен С5 ,е голяма боза.
  • #11
    IT ( преди 8 години )
    Да задницата буди леки съмнения но като цяло автомобилът изглежда напълно прилично дори загатва нотки на лукс :)за сравнен със водородният ***!!! на тойота дума не може да става !!!Най сетне да видим един нормално изглеждащ автомобил с алтернативно задвижване от Японците !Определено със навлизането и на останалите производители в този сегмент Автомобилите с водородно гориво може и да станат примамлива покупка :)
  • #10
    Дошо ( преди 8 години )
    Машина от бъдещето, а СОЦваген още не могат да направят читав дизел.
  • #9
    Most_Wanted ( преди 8 години )
    Дори и да не ви хареса, никой от вас няма да я види на живо, защото няма да се продава на европейскя пазар и повярвайте, дизайна е съобразен с вкусовете на бъдещите купувачи.
  • #8
    Кодошо ( преди 8 години )
    А бе убави са им технологиите на джапанките. Само да не си разкриваха дизайна толкова бързо, че ...мани-мани! Ха ха ха!
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е колко е коефицента на съпротивление тогава ?
  • #6
    Who Cares ( преди 8 години )
    Всичко е ок, готина е, ама защо задницата на колата, трябва да изглежда като катафалка?! ***Da si chuval za aerodinamika, brato?
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    ГРОЗНААА това е истината, срамота
  • #4
    ХХХ ( преди 8 години )
    Всичко е ок, готина е, ама защо задницата на колата, трябва да изглежда като катафалка?!
  • #3
    Ганчовец ( преди 8 години )
    Ето това вече мога да го приема като дизайн. Достатъчно различен, за да става ясно, че не е мейнстрийм Хонда, но все пак стилен по един класически начин. Правя сравнението с Мирай на Тойота, който е обратното на всичко, което написах досега.
fallback
Последни