fallback

BMW отговори на обвиненията

Спазваме всички изисквания и стандарти, категорични са баварците

Ден, след като друг голям германския концерн – BMW, бе обвинен в манипулиране на резултатите от вредните емисии на неговите автомобили, ръководството на базираната в Мюнхен компания излезе с официална позиция по случая.Снимка: Ройтерс„BMW Group не манипулира и не монтира в своите автомобили устройства за подмяна на данните. Ние съблюдаваме всички законови изисквания във всяка една държава, като отговаряме на стандартите, въведени от местното законодателство. С други думи – нашите системи за отчитане на отработените газове са еднакви както върху изпитателните стендове, така и при шофиране на пътищата.Във всички процеси на производство във BMW Group са въведени точни спецификации, които имат за цел да избегнат неправомерни действия. Двете проучвания, проведени от Международния съвет за чист транспорт (ICCT), потвърдиха, че BMW X5 и други 13 наши модела отговарят на законовите изисквания относно емисии Nox (азотни оксиди). Не са установени несъответствия между лабораторните изпитания и полевите тестове.Ние не сме запознати с резултатите от изпитанията, посочени от Auto Bild във връзка с емисиите на BMW X3. Конкретни резултати от тестовете не са ни предоставени и затова няма как да обясним тези твърдения. Свързахме се с ICCT и помолихме за разяснения, които те трябва да дадат.Готови сме да обсъдим нашите тестови процедури със съответните органи, както и да предоставим нашите превозни средства на разположение за тестове по всяко време. Наясно сме със значението на дизеловите двигатели за постигане на намаляване на нивата на вредни емисии СО2 в ЕС. Това може да бъде постигнато само чрез използването на най-съвременните технологии и бъдеща електрификация на агрегатите. Затова в BMW Group сме инвестирали много през последните години в рафинирането и оптимизирането на дизеловата технология като част от нашата програма EfficientDynamics.Дизеловите автомобили при BMW възлизат на 38% от общо продадените в цял свят. В Европа те са около 80% за миналата година (73% в Германия), докато в САЩ са 6%, което е приблизително 20 000 бройки.За да се преодолее пропастта между резултатите от тестовете и потреблението в реалния живот на гориво и вредни емисии, ЕС работи върху нова система за изпитания (WLTP). Тя ще тества автомобилите в реални ситуации на пътя и ние подкрепяме нейното бързо внедряване и поставянето на нови регламенти за създаване на по-голяма яснота както за потребителите, така и за индустрията като цяло”, се казва в съобщението 

Тагове: volkswagen group bmw group
fallback
  • #13
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Тойота може да ползва дизелите на БМВ, но настройките и тестовете си ги правят те. Японците никога не биха допуснали такава долнопробна измама като ФВ, защото са хора на честта. Апропо, това че БМВ имали високи вредни емисии засега е само партенка на придворния *** на ВАГ АутоБилд. Най-вероятно ще се окаже измама, но въпреки това показва низостта на която са способни вагонетките.
  • #12
    Или?? ( преди 8 години )
    Това изследване е пълна глупост,типично за Америка.
  • #11
    БМВ ( преди 8 години )
    Нали знаете, че тойота използва тези дизели на БМВ. Това значи, че ако има някакъв проблем и тойота са заминали.
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Bas darja 4e vsi4ki nemski proizvoditeli sa lagali. Vaprosat e kolko i dali ste gi razsledvat ili ste zamajat rabotata kato se dogovoriat nesto bez da go kazvat.
  • #9
    olo ( преди 8 години )
    Гледам колко гори, как вари, как бръмчи, ама какво фърга отзад не, що щото дошо кара ерво -5 (минос)
  • #8
    нововнос ( преди 8 години )
    Мастиите от Ауто Билд са търсили под дърво и камък най-издуханото BMW X3 на поне 600 000 километра и са му направили тест, с който да "докажат" как видиш ли, не били само от VAG долнопробни *** и те "и другите правят така"... Отвратителен, мастийски начин за медийно замазване на още по-отвратително престъпление, извършено от корпорацията на злото - VAG!
  • #7
    теляк ( преди 8 години )
    Ше замаже АутоБилд, ама златните фуги в банята на Винтеркорн. Пишете ги бегали. Американските юридически кантори ще им покажат на живо как пируват алигаторите. Важното сега е всичкото това 11 млн. бройки да мине през сервизна акция - задължително - и да им оправят софтуера и да видите пуши ли ФВ или не! И стига сте ги защитавали, тея ви плюят, вие викате - честита баня! БАСИ!
  • #6
    Уличен дрифтър ( преди 8 години )
    ФВ пусна троянския си кон "АУтобилд" да позамаже гафът за всичките времена в автомобилостроенето!
  • #5
    bmw e60 ( преди 8 години )
    На моята кола имам 2 катализатора + DPF филтър. Отзад тръбата като бръкнеш с 2 пръста не остава никакви черни следи по тях. Обратното по аудите и VW винаги е черно със сажди. Мерцедесите също са им чисти аупусите.Съмнявам се БМВ да лъжат за това при положение, че има толкова много неща за пречистване.
  • #4
    Enzo ( преди 8 години )
    Какво е всъщност твърдението на Ауто Билд-че "еди кой си модел отделял емисии 11 пъти над нормата." Типично поръчково,журналистическо клеветене.Над коя норма-Евро 5,Евро 6,американската,коя?И точно така се прави-убедено,категорично и решително отричаш!И предлагаш пълно съдействие.Как ще подходиш после,само ти си знаеш.Убеден съм,че ръководството на VW горчиво съжалява,че не подходи по този начин.Сега вече е късно,а постъпката им спрямо БМВ,защото те стоят зад това - мръснишка - Classic VW!
fallback
Последни