fallback

Най-красивият и ексклузивен S-Class

Mercedes-Benz представи версията кабриолет на своя флагман

fallback
  • #10
    Pora ( преди 8 години )
    ръждялникЛичи си че не си се качвал в S класа - дори 25 годишните нямат грам ръжда, ти говориш за новите....това да не ти е опел бе...
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако не му види човек интериора, никога не може да разбере че това е S-класа, може да бъде объркано с E-класа, C-класа или SL, особено отзад. Иначе не е лоша колата. По въпроса за въздухозаборниците - и на мен ми харесват, но каквото и да си говорим, са взети от ролс-ройс и бентли, които са с такива от десетки години. Може би е по-добре мерцедес и S-класата да си останат при "директорския" пазар, и да не се опитват да навлязат в "шейх"-сегмента, защото малко или много това му е най-хубавото на колите от типа на S-класа, А8 и седмицата караш суперлукс при сравнителна дискретност, не всеки иска да бъде сниман през цялото време като *** в зоопарк
  • #8
    Georgi ( преди 8 години )
    Airmatica на Мерцедес наистина е проблем, поне от това,което гледам по немските форуми и то при нови модели. Дано да са го оправили, защото оставам с впечатление, че дефектира наистина доста по-често от БМВ и АУДИ. Като цяло ползата от въздушно окачване при лимузина са доста съмнителни, но маркетинг специалистите нали и те трябва да живеят от нещо:))
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много е бял вътре, не става за нашите земеделци. Освен това често тук такива коли, шофьорите им ги карат голи до кръста.
  • #6
    механика ( преди 8 години )
    Тази кола от случайни хора не може да бъде поддържана. Само ще ви кажа, че въздушното окачване на 4-те колелета струва над 20 000 лв. без труда и цени на алтернативни, а не оригинални фирми. Окачването е консуматив и въпросът е не дали, а кога ще се окоти. По нашите пътища 2-3 г. са напълно достатъчни. Така, че фенчетата, които много ги кефи колата да не си мислят, че могат с дребни пари да е карат и поддържат.Цените са прости умопомрачаващи, а и доста неща се чупят и сменят по тази кола.
  • #5
    ръждялник ( преди 8 години )
    Оправиха ли проблема с ръждите? Този модел, а и не само има голям проблем с корозията от години. Гние, като Опел от 90-те. Някой, ако не ми вярва да пусне в търсачката:s-class rust problems и да чете на воля или да гледа клипове. Аз и не само аз, а и доста автомобилни специалисти недоумяват, как така изключително скъп, луксозен и премиум модел, може да има подобни проблеми. И то смятайте това са коли, които малко се карат и стоят предимно в гараж и се пазят много. Нямам думи.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да, като се качиш МОЖЕ да ти се промени мнението. Като го видиш, пипнеш...усетиш всичко как работи гладко, колко е удобно (лично за мен). Всичко е направено с мисъл в тази кола. И на мен не ми харесваше "таблета", но като се качих няколко пъти и започна да ми харесва! На мен лично въздухопроводите ми харесват! Всеки си има мнение, което трябва да се уважава.
  • #3
    естет ( преди 8 години )
    Като се кача, това ще промени ли реда телевизори и духалки или може би светлините ще станат други!Предното поколение ми харесва много повече от сегашното, което качили са го направили по-скоро за *** и меки китки.Да в предното не само съм се качвал, а и съм карал. Знам много добре за какво става на въпрос и както виждаш, ако изобщо си прочел, че нямам забележки освен изброените. За мен от към визия това поколение е крачка назад. Пак повтарям ВИЗИЯ. За друго забележки нямам.
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Естег, качи се повози се.....и ще разбреш! Тази кола е извънземна!
  • #1
    естет ( преди 8 години )
    Първи ред телевизори и втори ред духалки. Това е таблото. Не намирам никаква ексклузивност в това. Предните и задни светлини са като излезли от някой китайски гараж. Освен това изглеждат доста гейски, мазни и заоблени. Това са ми забележките. Другите неща ми харесват горе-долу.
fallback
Последни