fallback

Новата Toyota Prius с разход 1,42 л/100 км.

Появиха се сканирани снимки на изцяло новия модел

Снимки, за които се твърди, че са сканирани от брошурата на новото поколение Toyota Prius, разпространи изданието Autonet. Те показват два различни модела, като се посочва, че единият е Prius Hybrid, а другият Prius Plug-In Hybrid. Според информацията конвенционално изглеждащият модел, решен в синьо, е въпросната plug-In модификация. А возилото, чийто дизайн напомня този на водородната Toyota Mirai, е стандартната версия на Prius, чиито батерии се зареждат единствено при движение. Твърди се също така, че четвъртото поколение Toyota Prius е изградено на нова платформа, която предоставя по-големи размери и по-ниско тегло. Посочва се, че дължината на модела е нараснала до 4 550 мм, а широчината достига 1 770 мм. Настоящият Prius е дълъг 4 480 мм и широк 1 745 мм. Височината от 1 490 мм е останала непроменена. По-осезаема е промяната в теглото. Новият Prius Hybrid има обща маса от само 1 280 кг, докато при настоящия тя достига 1 393 кг. При версията с възможност за зареждане от електрическата мрежа - Prius Plug-In Hybrid, теглото е редуцирано от настоящите 1 435 кг. до 1 350 кг. Снимки на интериора липсват, но Autonet съобщава, че той предлага по-висок комфорт, а дизайнът му напомня този на Toyota Mirai. Промени има и при задвижващата система. Тя се състои от бензинов VVT-i мотор с обем 1,8 литра и мощност 105 к.с., който работи в тандем с електродвигател, развиващ 90 к.с. Батерията е литиево-йонна, а трансмисията - CVT. Общата мощност на силовия агрегат е 150 к.с. При Prius Plug-In Hybrid се използва същия двигател, но съчетан с батерия с по-голям капацитет. Този модел може да изминава около 50 км. в електрически режим. Средното му потребление на гориво е 1,42 л/100 км, твърди информацията. При Prius Hybrid разходът е 2,5 л/100 км. По-рано тази година от Toyota съобщиха, че ще забавят премиерата на новия Prius с около шест месеца. Моделът трябва да се появи през октомври на изложението в Токио, а на пазарите да бъде наличен от началото на 2016 г.Снимки: Autonet

Тагове: Toyota Prius
fallback
  • #62
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да ама масло......
  • #61
    Пешо хибрида ( преди 9 години )
    Амперата не е водят хибрид, а електромобил с удължен пробег. Да се смееш ли да плачеш ли колко са елементарни! Нарекоха го така, за да не бъде конКУРент на Приус и да не правят сравнения между двете, защото знаят що за *** са сътворили. Все пак АБ и други медии ги сравняват, правят тестове и винаги печели Приус. Нещо напълно закономерно и нормално. Няма как другите да компенсират изоставането си в хибридните технологии с 15-20 г. То не е да туриш батерия и ел.мотор само и да кажеш, че е хибрид
  • #60
    до: ВАГончика ( преди 9 години )
    Между другото сега погледнах какви са багажниците на нормален Приус и на Версо.Версо е с 484 л. а Приус е с 445 л.Разликата е само 39 л. Просто нищо работа. А на Приус + знаеш ли колко е минималния багажник? 505 л., а като смъкнеш седалките става 1750 л. Хайде сега ти кажи, кои ще пътуват по-добре? Тези в Приуса или тези във Версото и се обоснови!
  • #59
    Анонимен ( преди 9 години )
    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0прочети колко пъти са били световни шампиони с макларън във ф1, мотоциклетите с легендарния Мик Дуън и компания. сега дай пример за световни шампиони с немските ВАГ цукала. КЪде се японците къде са немците. Намски хибрид само Опел ампера, ама той малко си пада американец.
  • #58
    до: ВАГончика ( преди 9 години )
    spritmonitor веднага ти отговаря с кое ще пътуваш по икономично:Приус среден разход 5,18/100Версо среден разход 6,6/100Не само, че с Приус ще пътуваш по-евтино, но и ще пътуваш по-комфортно, безшумно, сигурно и удобно. Единственото преимущество на Версо е че има по-голяма багажник от този на нормалния Приус. Ако обаче си с Приус +, тогава и това нещо изчезва в полза на Приус.Да не говорим, че версото е с по-слаба динамика. Абе намерил си ти да сравняваш хибрид с нафтова печка. Бегай от тук!
  • #57
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГ нямат клиенти.ВАГ продават на мазни прости селски тапири от *** извадени от контейнера за ***.Всякакви спорове по темата са излишни.
  • #56
    RRE S3 ( преди 9 години )
    bednia golfadjia provincialist triabva da znae,4e sveta ne se iz4erpva s negovia provincialen grad i o6te niakolko po-golemi v bg v koito e hodil i preska4al relsite da ne go hvane tok. Sveta ne svyr6va do kulata bedniak. PO stranite s nai-visok standart se karat iaponski avtomobili, evropeiski se karat edinstveno v Kitai i Evropa,6toto tuka si gi praviat i sa si tehni.A v Kitai vsiako mente vyrvi,zatova i evro ko6ovete se prodavat tam.
  • #55
    Анонимен ( преди 9 години )
    abe ti ot istori4eskia kanal li si? a kakvo sa pravili folksvagen togava? Ni6to. Ami kakvo pravi sega porsche -ni6to. Hibridite gi prodava velikata TOYOTA. I nai-dobrite hibridi sa TOYOTA.
  • #54
    RRE S3 ( преди 9 години )
    german4etata da vadiat 4ertojnite dyski i da se u4at na dizain ot velikata TOYOTA,a ne da probutvat na bedniacite si klienti razni prozra4ni golfove deto ne prili4a na ni6to- anonimen, bezcveten,nevidim ,sku4en i po6yl.ili pyk passat4e deto prili4a na noktoreza4ka 6to za firma e folksvagen4e,pone da prekopirat Kia Optima kakto napraviha reno.
  • #53
    Анонимен ( преди 9 години )
    samo 4e ne vw motora,a toyotskia pe4eli 5 godini motor na godinata muhahaha
fallback
Последни