fallback
Коментари ( 54 )
Напиши коментар
-
#14
колата определно е с добър дизайн - холандеца досега няма празно, евала. Относно моторите, наистина са малки и някакси не съответсват на големината на купето в сравнение с други машини със сходни габарити. Не забравяйте обаче, че това все пак е Рено- целата му е да даде добър комфорт и екстри и ДОСТАТЪЧНОСТ като мощност със съответстващата, предполагам, конглокентна цена. Ако му нахакат едни v6-ици, колко конглокенто ще е на другите? Цена/качество при Рено е с по-малки мотори.
-
#13
Нали масово се реве на тема екология! К'ви двигатели над 2 литра и с повече от 4 цилиндъра дирите?! А?!Тези двигатели на Талисман са НАПЪЛНО достатъчни. Спрете с "гоуеми и моШни двигатели". Ако имах абсолютна власт, критичният максимум щеше да е точно това - 2 литра обем и максимум 4 цилиндъра. Да ги видя тогава какво ще правят комплексираните късопишльовци без "гоуем двигател, мноу мощен". GL каруцата и подобните него талиги, трябва да останат само и единствено в музеите за човешката глупост.
-
#12
Абсолютно съм съгласен с none. Това е върхов модел на марката и не става да е пробутват САМО с малолитражни двигатели! НЕ СТАВА! Нека си ги има малолитражките, но трябва да ИМА и 6 цил. двигател около 3.0 литра. Талисмана изглежда чудесно, но само с тези скопени мотори е несериозна. Вярно е че предимно в бедна Европа ще се продава и тук малолитражките и то предимно дизел са предпочитани, но поне 2 литра дизел му турете бе! 2.5 дизела ще му ходи чудесно, а най добре 3.0
-
#11
Ти наистина си Ку-ку!!!Тръгнал Ку-куто да сравнява ябълки с круши. ***! Я марш в сайта на Нисан и погледни колко са Nm на Juke NISMO RS! Хубаво гледай и не лъжи Ку-Ку! И сега веднага следва въпросът за какво са ти тези Nm на модел със спортна насоченост? Ремарке ли, каравана ли или бали със слама ще караш? Мощността на един автомобил е хубаво да се разгръща плавно, а не нервно в ниските обороти. Тези, които нищо не разбирате от коли искате, като настъпиш и да си мислиш, че много върви!
-
#10
Искам само да допълня че карам Рено от много години и не оспорвам качествата на двигателите им изобщо. Правят много добри мотори особено малолитражни. НО. Моторите позиционирани за Талисман НЕ СА ЗА Д СЕГМЕНТА където г-н Гон позиционира колата. Само да си припомним конглокенцията там според г-н Гон: БМВ 5, Ауди А6, Мерцедес, и Талисман със 160 Коня ;).
-
#9
До none:Под капака нямало никой ли?! Ти от Ферари ли слизаш? Дори дизела 110к.с. е с 260нМ/1750об., което дори двигателят в Juke NISMO RS турбо бензина на Рено Нисан не може да стигне. Докарва ги до 250нм и то при 2400 дo 6000 oб...Другите дизели са още по-мощни и динамични. 130к.с. има 320нМ/1750об., който двигател замества по-малко ефективният стар 2-литров...Пич, това ще има съвсем прилично вървене. Ами бензиновите със 150 и 200к.с. Като не бива да се забравя, че са турбо а не атомсферки.
-
#8
Е споразумението с MB носи своите плодове и за Renault . Колата е прекрасна !
-
#7
Както написах и под другата статия, с Рено Талисман, г-н Гон отиде на престрелка с ... нож. След като очевидно са вложили много пари и време в разработката на колата, и по отношение на външен вид и салон са постигнали впечатляващи резултати, под капака на колата ... няма никой. Избора е само между малолитражни двигатели, но има незнайно защо режим спорт ?!?! Не знам какво се очаква да с получи с натискането на въпросният спорт бутон, и двигател от 110/130/160 коня, освен на човек да му паднат ..
-
#6
Хората са казали: "На хубавото, как да кажеш лошо"... еми ето примери отдолу :D
-
#5
Страхотно изглежда ренденцето. Само огромната емблема отпред стои някак натрапчиво. Както и гигантската конзола вътре. Но все пак е Рено. Все нещо трябва да не е като хората :)
41 - 50 от 54
първа < 2 3 4 5 6 > последна