fallback

Citroen се отказва от легендарното си окачване

Причините за решението на французите са изцяло финансови

Превърналото се в запазена марка хидропневматично окачване на Citroen, което донесе на марката славата на производител на ултракомфортни автомобили, отива в историята заедно с настоящото поколение на модела C5, съобщава Automotive News.Основната причина за решението на ръководството на концерна PSA Peugeot-Citroen е високата стойност на технологията, която бе въведена още през 1953 г. Французите са на мнение, че поддържането на подобно окачване само заради един или два от моделите на Citroen не е рентабилно.Лично шефът на марката – Линда Джонсън, обяви, че хидропневматичното окачване няма да се предлага на бъдещите модели на марката. С какво обаче ще бъде заменено то, така и не се уточнява. Най-вероятно в Citroen ще се обърнат към партньорите си от Peugeot за някакво решение, което ще запази комфорта на машините при пътуване.„Нямаме намерение да лишаваме клиентите ни от комфорта, с който са известни нашите автомобили, но няма как да не отчетем, че тази технология е доста остаряла и трябва да се търсят нови варианти”, коментира Джонсън.Снимка: Citroen

fallback
  • #12
    vel_co ( преди 8 години )
    След общо 11г каране на истински ситроени (с хидропневматика) това окачване ще ми липсва в бъдещите модели. Освен добрата возия, важно предимство е гарантираният просвет дори и при пълно натоварване. Там, където другите пълзят и се ослушват дали не им пада гърнето, моята Ксантия минава на втора, че и на трета понякога...
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хората правят някакъв избор. Ако искаш евтина кола взимаш японски или италянски чорук, рядко френски, ако искаш класа и лукс взимаш Мерцедес. Е ситруен къде да продават, хем са бараки хем сложни хем не возят като Мерцедес и не са престижни а смехотворни.
  • #10
    до долният ( преди 8 години )
    Много си зле.От 1997 проблемът е решен.Носачите вече не избиват предният капак а ако го допуснеш това- е за 15 години ако не изкараш 600 лева за тоя ремонт- ти не заслужаваш този автомобил.
  • #9
    анонимен ( преди 8 години )
    Прави са!С това кекаво окачване, предният капак е най-търсената част за Ситроен. Иначе е добро, но тъпо.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Причините за решението на французите са изцяло финансови"..да не очаквате ситроен да кажат, че технически не е добро?!?Истината е, че разходите надминават ползите, конглокенцията постига по добри резултати по по-добър начин и т.н. - т.е. не става.
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кво стана ве пичове дето хвалиха Ситроен заради невероятното окачване, сега те самите осъзнаха че има по-добри съвременни алтернативи. Ц5 аут от Европа. В китай чат-пат да продадат някоя бройка. Пазара показва кой може да прави добри коли и кой не. Ситроен определено върви надолу.
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Жалко,тва им беше хубавото на ситроените.Сега ще им спаднат още повече продажбите в този клас (large family car) щото за кво да си купуваш фалшив ситроен дето всъщност е пежо или фиат?И най-накрая ще спрат да го правят.Ще си произвеждат малки *** и некви измислени джипове и тва ще е.А да и ще напъват там с DS да превземат класът на Ауди,Мерцедес и Порше което е смехотворно.Режат нещо доказало се за да хвърлят пари в очевиден пазарен провал.Никога не са имали свестен мениджмънт.
  • #5
    С5 ( преди 8 години )
    Последното поколение - Хидроактив3 е достатъчно изчистена и опростена и няма кой знае какво за поддръжка. Помпата е електрическа и не мисля, че кой знае колко вдига разхода (при изправна система). За такъв клас автомобил разход с двулитров дизел около 5/100 (извънградско) съвсем не е лош, за да говорим за някакво повишаване.
  • #4
    C5 ( преди 8 години )
    "Причините за решението на французите са изцяло финансови"Иначе окачването е много добро и има много плюсове, но фактът, че го оставиха само на един модел досега го прави нерентабилно. Аз лично ще съжалявам, че няма да мога са в бъдеще да си купя по-нов Ситроен "на топки". :(
  • #3
    bmw e60 ( преди 8 години )
    Окачването не беше лошо но просто е твърде сложна система за нещо което може да бъде постигнато по по-лесен и евтин начин. Примерно magneride е такъв пример - цялата система е само в амортисьора и се управлява електрически. От друга страна хидравличната система изисква помпа която пък вдига разхода на гориво и това не е приемливо вече.
fallback
Последни