fallback

VW Jetta се превръща в купе с 4 врати

Моделът ще представлява умалена версия на Passat CC

Ако Volkswagen Passat може да бъде както седан, така и купе с 4 врати, то по-компактният VW Jetta няма да има подобна възможност при предстоящата смяна на поколенията. Концепцията на модела ще бъде променана напълно, като той ще представлява умалена версия на Passat CC, съобща Autobild.Технически новата Jetta и след смяната на генерациите ще си остане „близнак” на Golf, тъй като е изградена на на неговага платформа MQB. Външният вид на автомобила обаче ще бъде максимално доближен до този на концепта VW New Midsize Coupe (на снимата). Подобен модел под името Lamando вече се предлага, но само на пазара в Китай.Бъдещата Jetta ще порасне на размери, тъй като във Volkswagen смятат, че с габаритите на Skoda Octavia моделът ще привлече повече клиенти. Освен това автомобилът ще бъде по-комфортен, като ще приближи Jetta до автомобилите от премиум-сегмента.Новото поколение на Jetta ще се появи на пазара през 2017 г., като не се изключва да се предлага и в още два варианта – спортно купе с две врати и всъдеходен Alltrack.Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen jetta
fallback
  • #14
    Val ( преди 8 години )
    Компютърният модел изглежда добре, а ето и една снимка на истинския автомобил:http://automedia.investor.bg/gallery/car_73/model_0/photo_32018.html
  • #13
    нЕкъв ( преди 8 години )
    трябват им нови млади дизайнери който да внесат емоции и свежест в дизайна ето например горден вагенер когато дойде в мерцедес колите им се купуваха само от пенсионери а след няколко години под негово ръководство на дизайна mercedes cla стана любимец на младите хора в сащ a class вече не приличаше на умалено бусче а ето че излезе amg gt който изглежда много по модерно от sls
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Истината е, че има някаква мода в последните 20-ина години, за някои марки и от по-отдавна, да се спазва канона, че дизайна на всеки модел, трябва да спазва общата фирмена линия, която задава някой шеф-дизайнер. И така всички коли от различните класове на марката, щем-не щем, започват да си приличат. Иначе всички се стараят новите автомобили да изглеждат атрактивно и лично аз харесвам дизайна на повечето марки. Ако иде реч за същинската им употреба в реалността, избирам само една конкретна.:-)
  • #11
    Краси ( преди 8 години )
    Както казаха преди години в Топ Гиър, "Явно във ФВ са си купили копирна машина с функция zoom."Аз лично не го разбирам това моделите да са еднакви на вид, но с различни размери. Все едно си купуваш *** - "Добър ден, един бял Фолскваген, размер М, моля".
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Чайнаваген
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Grozota! Prili4a na noktoreza4ka muhahahahaha
  • #8
    VW ( преди 8 години )
    Красота!!!
  • #7
    v-1 ( преди 8 години )
    Честно казано, дизайна на този фолксваген повече ми харесва от *новото* ауди в другата статия... :)
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    в Словакия и Унгария се правят незначителна чат от автомобилите за Европа. В Турция се правят много по-голяма част. И какво от това! Нещо лошо ли е? При достатъчен контрол на качеството няма проблеми. Само, че при немските, където и да ги правят, качеството е винаги едно и също - отвратително. Така, че дай да оставим държавите и да се концентрираме към важните неща, а именно надеждността. Немското е безнадеждно скапано в това отношение. Факт!
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    А нормално ли е автомобилите за Европа да се правят в Словакия и Унгария?Защото заводът в Турция на Тойота е първенец по качество.
fallback
Последни