fallback

Volkswagen се разделя на четири холдинга

Единият от тях ще бъде оглавен от бивш шеф на BMW

Снимка: ReutersГерманската компания Volkswagen ще се раздели на четири холдингови дружества, съобщава Reuters, цитирайки Handelsblatt. Посочва се, че корпоративната структура на Volkswagen ще бъде преструктурирана в децентрализирана система с четири холдингови дружества. Към момента от Volkswagen не са коментирали информацията, но се твърди, че едно от дружествата ще бъде оглавено от бившия мениджър на BMW Херберт Диис. Самият Диис споделя пред Handelsblatt, че ще поеме холдинг, в който ще попаднат марките VW, Skoda и Seat. Основната цел на мениджъра ще бъде да стартира мащабна реформа в германските фабрики на компанията, за да намали високите им разходи. Audi, Lamborghini и Ducati също ще бъдат отделени в холдинг, както и MAN, Scania и лекотоварните машини на VW. В четвъртото дружество ще попаднат марките Porsche, Bugatti и Bentley, твърди германското издание. Очаквайте подробности.

Тагове:
fallback
  • #16
    Ауто ( преди 8 години )
    "Абе,"оризари" смешни,от как Порше и Ауди направиха 8 обиколки на Тойотите Ле Ман хептен се спекохте бе.Айде по-спокойно го давайте,"Абе о, едно състезание не е никакво изражение на масовата продукция на автомобилните компании. Направили 2-3 болида, а останалат им продукция с технологии от миналия век трови с канцерогенни сажди хората! Много са напредничави, нама що! Нито хибриди, нито ел. коли, за водордни да не говорим!
  • #15
    до Анонимен ( преди 8 години )
    Един казал това, друг доказал онова!А хората си карат Фолксвагени и не е като да не са добри и здрави автомобили!Анонимната мишка, дето през живота си не е имал собствен автомобил тръгнал да обяснява до колко километра бил проектиран двигателя на Фолксваген хахахаха :D :D :D
  • #14
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Хех, ВАГ щели да се разпадат! Е това си е новина, ако не е поредната партенка..
  • #13
    smeh ( преди 8 години )
    izvnqvam se za shliokavicata.tolkova ste zalki - qponski i nemski, orizari i vag :) koi se chupeli poveche i koi po malko. istinata e 4e dokato sa novi ne se chupqt. zora e 4e v BG karame vtora ruka brukmi sa koito pestim s godini i ne ni ostava nishto s koeto da si izbiem kompleksite osven - da si pravim pikata na kokalche po forumite.
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кво се косиш? ВАГ са ви подсигурили до живот.
  • #11
    Собственик на сервиз ( преди 8 години )
    Алоооо, ами нашите семейства от глад ли да умират?
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    И накрая висяг по сервизите, нали? Един руснак си го пише едно към едно - двигател на Ваг е проектиран да избута гаранцията и е чаооооо. Японците поне все още проектират маааалко повече ресурс в автомобила. Ама ще дойде време да ги купувате тея новитеВагении ще гледате плакатите от победите на Льо Ман висейки по сервизите. Спокич.
  • #9
    до Гюнтер ( преди 8 години )
    "Като ги разделят на четири ще могат да взимат повече помощи от държавата."Глупости - те хранят държавата!Разделянето за по-добро управление, по-изкъсо.Ей така като зачета глупости из форума и се чудя как ги измисляте бе..? И с каква цел?
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе *** селски, не са ли те учили другите овчари, че овцете се броят на есен? Сега може да са толкова, но по-късно да са по-малко. Крайния резултат е важен! Не е важно дали си спечелил битката, важно е да спечелиш войната! Александър Велики го е казал навремето, но знам, че няма как да си го чел, защото не си читател, а писател. Така, че колко битки са спечелили любимите ти СОЦвагени не е важно, важното е че накрая пак Тойота ги бие, като шкембе у дувар.
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хахаха шампиона е Тойота.Много състезания има за цял сезон.
fallback
Последни