fallback

Хибридният BMW X5 е готов

Моделът има 313 к.с., излиза на пазара през есента

Първият сериен всъдеход с алтернативно задвижване на BMW излиза на пазара тази есен. Моделът носи името X5 xDrive40e и разполага с хибриден plug-in двигател, съобщават от базираната в Мюнхен германска компания. Серийният X5 xDrive40e представлява еволюция на концепцията X5 eDrive, показана във Франкфурт през 2013 година. Моделът се задвижва от хибриден двигател, имащ възможност за зареждане от електрическата мрежа (plug-in). Той се състои от четирицилиндров бензинов би-турбо двигател с обем 2,0 литра и синхронен електромотор, генериращи 245 и 113 к.с. съответно. Трансмисията е автоматична Steptronic с 8 степени. Общата мощност на системата достига впечатляващите 313 к.с., а въртящият момент е 450 Нм. Средният разход на гориво е от 3,4 до 3,3 литра, а емисиите на СО2 са от 78 до 77 г/ км, сочи информацията от BMW. При движение в хибриден режим X5 xDrive40e е способен на ускорение от място до 100 км/час за 6,8 секунди, като може да развива 210 км/час. В напълно електрически режим, при който автономията е около 31 км, максималната скорост е ограничена до 120 км/час. Зареждането на батериите на автомобила може да бъде осъществено както с обикновен контакт на електрическата мрежа, така и с BMW i Wallbox или обществена станция за зареждане. Високоволтовата литиевой-йонна батерия (9,0 кВтч) е монтирана под пода на багажника, благодарение на което товарният обем на автомобила предлага между 500 до 1 720 литра. BMW X5 xDrive40e е снабден със системата за задвижване на четирите колела xDrive, както и с познатите режими COMFORT, SPORT и ECO PRO. Хибридният BMW X5 ще се появи пред публика тази есен на автосалона във Франкфурт. Продажбите ще стартират непосредствено след това. Цените предстои да бъдат съобщени. Снимки: BMW

fallback
  • #10
    Нали?? ( преди 9 години )
    много знаете вие Японците пък навсякъде Немското се води за премиум и качество...
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Разгеле, сега остава и да го продават.
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Koe ot 3 te vizira6.Volvoto e s haldex 5 to pokolenie,no ima i vazdu6no oka4vane s 4zaviva6ti kolela
  • #7
    Момко, ( преди 9 години )
    SUV в този клас със напречен двигател и система Haldex не е най-доброто решение!Всички "сериозни" машини са със надлъжен двигател и системата 4х4 е или Torsen dif,или електроно управляеми ламелни съединители.За по-малки автомобили - Шкода,Пасат,Голф,Дъстер,Кашкай и др става и Халдекс.
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Гледах клипчета за Волвото и всички са във възторг
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    Bezsporno Range Sport pred BMW to,no novoto Volvo XC90 e basi luksoznata ma6ina
  • #4
    как кое,колега! ( преди 9 години )
    Естествено,че ако имахме парите,на 1-во място Porsche Macan,после Porsche Cayenne ,а ако имахме освен тези пари и още малко -G-klasse.
  • #3
    Браво! ( преди 9 години )
    Ето,така се прави! А не като някои япоски легени за сметка на мощността,динамиката и багажника. И най-вече на визията и имиджа.Браво на германците!
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интересно ми е колеги,ако имахте парите кой СУВ бихте си взели:РР Спорт,новото Волво хс 90 или това х5
  • #1
    Анонимен ( преди 9 години )
    стига с тия електрически бараки бе
fallback
Последни