fallback

Най-добрата Skoda досега акостира в Женева

Новата генерация на Superb е по-луксозна, по-голяма и по-икономична

Тагове: skoda superb
fallback
  • #32
    Анонимен ( преди 9 години )
    Трифорс, това за 9-хиляди за фар не е вярно, написах ти го ти фактура си щял да ми даваш. Абе човек ни изкара че двата фара струват колкото половината цена на автомобила. Че то ако бяха такива цените никой нямаше да продава ес класи цели а само на части. Ей ти фаровете ей ти и броните със стоповете и вече си избил парите за колата, после почваш клапани, цилиндри , дюзи и т.н. само двигателя ще ти докара пари за още две ес класи, трансмисията още една, команда и той... стига смешки виж цените.
  • #31
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички знаем какво става. Нали ги гледам по столичните булеварди със скъпите коли. 1 месец след градушката имаше още такива " тарикати" без стъкла. Що ли? :Д
  • #30
    фсб ( преди 9 години )
    ти смяташ смяна на масло само, ами ако се счупи нещо? Начи за следващите 5 години на новата шкода нищо няма да и се счупи щото е нова, или ще е в гаранция, а на мерджо, който го взимаш на 7+ години като се счупи нещо, а то ще се счупи, кво праим тогава...
  • #29
    До Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе ти тая S-клас с 15W40 ще я караш. Сложи минимум 6л масло по 20лв и смятай натам...4 филтъра и трудСупърб обслужван в Дарукар, що рече? Айде бегай си играй навън на снежни топки...Е*ати смешниците се навъдиха...
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не дарукар, а ЕУРАТЕК имах предвид.
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    7-годишна ЕС-класа, поддържана в сервиз на марката на под 100 000 км. реални с история и всичко, обслужена се намира на средно за 50 000 лв. Има по-евтини и по-скъпи, но говорим за средна цена. Супърб, който се доближава до екстрите и двигателя на ЕС-класа струва 70 000 лв +. 20 000 лв е отгоре. В дарукар обслужване на Супърб струва около 400 лв в зависимост от двигателя. Обслужване на Ес-класа в неоторизиран сервиз, масло пълна синтетика и филтри Бош е 120 лв. Смятайте, кое е по-изгодно!
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    За цената, принципно излиза малко по-скъпа от съответния Пасат
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    И колко е по-скъпа поддръжката на Шкода в официалния? За приблизително 300лв сменяваш всичко. Колко е на 3г S-класа? Само маслото е толкова...Айде стига с вицовете...Добре че има хора, които не мислят така, та се продават и нови коли...
  • #24
    fsb ( преди 9 години )
    кой квото иска да си говори, но тая шкода е трепач! Ако имах парите за нова кола, предполагам към 60к лева, бих си я взел без да се замислям.... За ЕС класа на 7 години ми трябва ремарке с пари после... Шефа ми е милионер и въпреки това си продаде А8 6.0 W12 на 7 години и си купи ново Q7 3.0TDI, защо ли?
  • #23
    nikito_blend ( преди 9 години )
    GreenLine си е оферта.
fallback
Последни