fallback
Коментари ( 11 )
Напиши коментар
-
#11
Задницата е копната от Киа Сийд Спорт, страничната линия на прозорците- от Рено Каптур, а тясната радиаторна решетка и сближените фарове са нелепи, все едно са притискали предницата в хидравлична преса.
-
#10
Nissan много атрактивни дизайни правят напоследък, за жалост това важи само за екстериора, вътре е пластмасов ландшафт със странни форми и дъх на евтинджос. Същото важи и за задвижващия механизъм, посредствена техника под обвивката, но това е черта на повечето джапанки! Нисана поне имат индивидуален дизайн и не викат по 6 милиона в сервизите
-
#9
Отново комплексарски изцепки на дръпнатите.
-
#8
Ти май обичаш повече да пишеш,отколкото да четеш!Какъв да е моторът на следващото поколение Микра!? Защото това което го гледаш е точно това - бъдещата Микра.Написали са го хората. А че CVT са "шит" е безспорно,затова и ги слагат на подобен клас автомобили - обикновено маломощни чайници ,шофирани от кифли в градски условия.
-
#7
Карал съм CVT и е много по скапано от всичко останало на пазара ( но евтино за производство ) супер своенравно и нелепо имал съм и алтима и мурано с такава глупава кутия като бях в САЩ на мицубиши INVECSIII е класи над това, да не говорим за новите ZF трансмисии.... но никога няма да ги пипнете тия :) За дизела, не казвам, че е калпав а, че е слаб ! изключително маломощен мотор за тази визия това е !
-
#6
1.6 бензин е 100% разработка на нисан, рено го ползва в новото клио РС, но мотра е 100% японска разработка
-
#5
1,6 не е на Нисан, на рендетата си е.А 1.5 е свястно дизелче.
-
#4
А за дизела на Рено каза голяма глупост. Дизелчето доста си го бива. Този 1.5 мотор се е доказал през годините, като здрав, надежден и икономичен. Слагат гов почти всички модели на концерна, та дори и на бусове и проблем няма. Не съм фен на рендетата и кола от тях не бих си взел, но специално този дизел е добър. Изкараха и друг дизел, който е на Нисан, но го пишат съвместна разработка. 1.6 е и е още по-добър.
-
#3
Колко цвт-та си карал? Със сигурност нито едно, за да говориш подобни простотии. Това е най-приятната трансмисия за шофиране. Нямаш тласъци и смяна на предавки. Лека е, лесна за изработка, надеждна, опростена, дава икономия на гориво и щади двигателя, защото го държи в оптимални обороти. Недостатък е, че не носи на голям въртящ момент, но при нормални автомобили нямаме такъв и за това може да се ползва при почти всички. За тези, които се правят на състезатели това не е трансмисията.
-
#2
Хубав дизайн, обаче в тоя клас на нисан много им куца задвижването :) долнопробни CVT автоматици и напълно неадекватния 1.5 дизел на рено трагично :) виж, ако е с 1.6Т или 2.0Т ще е интересна
1 - 10 от 11
първа < 1 2 > последна