fallback

Nissan Sway ще гони успеха на Qashqai и Juke

Моделът е насочен към европейските потребители

Тагове: nissan sway
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Задницата е копната от Киа Сийд Спорт, страничната линия на прозорците- от Рено Каптур, а тясната радиаторна решетка и сближените фарове са нелепи, все едно са притискали предницата в хидравлична преса.
  • #10
    ЛапаДуха Голямглокск ( преди 9 години )
    Nissan много атрактивни дизайни правят напоследък, за жалост това важи само за екстериора, вътре е пластмасов ландшафт със странни форми и дъх на евтинджос. Същото важи и за задвижващия механизъм, посредствена техника под обвивката, но това е черта на повечето джапанки! Нисана поне имат индивидуален дизайн и не викат по 6 милиона в сервизите
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отново комплексарски изцепки на дръпнатите.
  • #8
    до Х-Я ( преди 9 години )
    Ти май обичаш повече да пишеш,отколкото да четеш!Какъв да е моторът на следващото поколение Микра!? Защото това което го гледаш е точно това - бъдещата Микра.Написали са го хората. А че CVT са "шит" е безспорно,затова и ги слагат на подобен клас автомобили - обикновено маломощни чайници ,шофирани от кифли в градски условия.
  • #7
    Х-Я ( преди 9 години )
    Карал съм CVT и е много по скапано от всичко останало на пазара ( но евтино за производство ) супер своенравно и нелепо имал съм и алтима и мурано с такава глупава кутия като бях в САЩ на мицубиши INVECSIII е класи над това, да не говорим за новите ZF трансмисии.... но никога няма да ги пипнете тия :) За дизела, не казвам, че е калпав а, че е слаб ! изключително маломощен мотор за тази визия това е !
  • #6
    @Любопитен Гъз ( преди 9 години )
    1.6 бензин е 100% разработка на нисан, рено го ползва в новото клио РС, но мотра е 100% японска разработка
  • #5
    Любопитен ( преди 9 години )
    1,6 не е на Нисан, на рендетата си е.А 1.5 е свястно дизелче.
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    А за дизела на Рено каза голяма глупост. Дизелчето доста си го бива. Този 1.5 мотор се е доказал през годините, като здрав, надежден и икономичен. Слагат гов почти всички модели на концерна, та дори и на бусове и проблем няма. Не съм фен на рендетата и кола от тях не бих си взел, но специално този дизел е добър. Изкараха и друг дизел, който е на Нисан, но го пишат съвместна разработка. 1.6 е и е още по-добър.
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко цвт-та си карал? Със сигурност нито едно, за да говориш подобни простотии. Това е най-приятната трансмисия за шофиране. Нямаш тласъци и смяна на предавки. Лека е, лесна за изработка, надеждна, опростена, дава икономия на гориво и щади двигателя, защото го държи в оптимални обороти. Недостатък е, че не носи на голям въртящ момент, но при нормални автомобили нямаме такъв и за това може да се ползва при почти всички. За тези, които се правят на състезатели това не е трансмисията.
  • #2
    Х-Я ( преди 9 години )
    Хубав дизайн, обаче в тоя клас на нисан много им куца задвижването :) долнопробни CVT автоматици и напълно неадекватния 1.5 дизел на рено трагично :) виж, ако е с 1.6Т или 2.0Т ще е интересна
fallback
Последни