fallback

Peugeot разкри новия 208

Моделът предлага нови двигатели, по-атрактивен външен вид и по-модерни технологии

Тагове: peugeot 208
fallback
  • #20
    Бумеранг ( преди 9 години )
    Да уточним за моята" ***" на 10 години и 200 000 км..... Какво? Да я продам сега за 5000 и някой да се радва следващите 5 години ...... Трябва да съм изперкал:-) :-) :-) :-) :-) :-) След 5 години и да я хвърля ще се е изплатила, а може да и взема 2500-3000 и айде нова.
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това с карането с проблеми ставаше на старите коли - както си казал при карбураторите. Пробвай да караш кола след 2000-на как на втория проблем таблото ще свети като коледна елха и ще те вкара на авариен режим на 50% мощност и разход х2Те за това вагените (пак преди 2000-на) имат репутация на здрави, защото трябва да избуши целия мотор генерално, за да спре, а не защото никога не се чупи нищо.
  • #18
    GTE ( преди 9 години )
    Истината е, че в западния свят хората карат колите си 280 - 360 000 км, и на 6 - 8 година ги продават. Колите в България, всичките са на по 140 000 средно, дето се продават. Най-бърза справка е mobile.de
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре е количката, но лично мен Фиестата ми е по на сърце. Аурис също, Ярис ми е безлична.
  • #16
    бъчваря ( преди 9 години )
    Истината е, че хората в статията говорят за коли, които някои от вас ще помиришат едва след 5-10 години и то при голям късмет. За какви кочини на по 200 000 км ми говорите? Това кола ли е изобщо? Не се чупи, щото като се счупи, не се прави по принцип докато не спре да се движи. Познавам много хора, които имат много проблеми по колите си, но не ги оправят с години, защото колата си върви. Аз навремето карах такава кола. накрая от карбуратора не остана ни една част, освен корпуса, ама вървеше.
  • #15
    Бумеранг ( преди 9 години )
    изкара още поне 50-60 000, но следващият път ще знам. Въздушните филтри и на купето са по 10-15 лева, а горивният е 40. По-евтини са частите само на старите опели и Нивата на баща ми, която е 2006г.
  • #14
    Бумеранг ( преди 9 години )
    Пежо 307 дизел комби-2005 г. Масло и филтър в СФА-67 лв. За 200 000 км съм сменил две биалети, един външен и два вътрешни накрайника - като пари - дребни суми. Сменил съм и един заден лагер за главината и това е по ходовата част. За другите текущи разходи - ангренаж, ролки, помпа, семериги и външен ремък - 450 лв. Смених и питата на климатика - 230 лв. и това е. А, на 190 000 смених съединител и маховик - муфа, втулка, вилка, аксеален лагер - с труда 1000 лева. Демферния маховик можеше да
  • #13
    язе ( преди 9 години )
    За Пежо 3008, 2.0 hdi 150 кс, 180 лева за масло Total 5/30 + смяна на горивен филтър в сервиза на Пежо в Севлиево.
  • #12
    С4 ( преди 9 години )
    2012 и 2013 Ситроен е вече в средата на класациятаПрез 2013 дори DS3 е ня 4-то място
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хайде тези които пишат че надежноста им куца уточнете в какво по точно се състои. Масово който казва че се чупят тези хора не са притежава ли нито един френски автомобил, не само френски ами като кажат чупели се немски кош фреска м.рша италянски ***.Ок. А да речем субару не се ли чупи хонда или мицобиши.
fallback
Последни