fallback

Nissan научи Leaf да свети

Специален флуоресцентен емайл събира ултравиолетови лъчи

Японската компания Nissan с помощта на изобретателя Хамиш Скот създаде флуоресцентен емайл, с който може да бъде боядисана каросерията на автомобила. Благодарение на това вещество машината събира ултравиолетови лъчи през деня, а през тъмната част от денонощието излъчва светлина в продължение на 10 часа.Първият модел на японския производител, на който ще бъде изпробвана новата технология е електромобилът Leaf. От Nissan отбелязват, че емайлът съхранява свойствата си в продължение на 25 години, като новата смес съдържа изключително рядко естествено вещество. То се нарича стронциев алуминат, като е твърд и не мирише за разлика от химическите и биологичните съединения.В Nissan неслучайно са избрали Leaf за новата светеща боя. За четвърта поредна година моделът става №1 по продажби сред електромобилите в Европа. През 2014 г. от него са продадени 14 658 бройки, което е с 33% повече от 2013 г.От компанията са пресметнали, че собственикът на Nissan Leaf преминава средно по 16 588 км на година, което е с 40% повече от средния пробег на традиционен автомобил в Европа, оборудван с двигател вътрешно горене (11 539 км).Leaf се появи на пазара в Европа през 2011 г., като две години по-късно бе обновен сериозно. Моделът се сглобява в завода в Съндърланд (Вбр), като е оборудван с електромотор с мощност 110 к.с. Той позволява развиване на максимална скорост от 144 км и преминаване на 199 км само с едно зареждане.Снимки: Nissan

 

 

Тагове: Nissan Leaf
fallback
  • #8
    Йордан ( преди 9 години )
    Добре че са го научили ... защото на мен ми беше трудно ...както и трудно да убедя народа продажен да не си купуват светеща в тъмното кола
  • #7
    субарист ( преди 9 години )
    Е нормално е всичкия хай тек да идва от Япония.От тук нататък ще почнат разни премиуми да предлагат боята,като екстра.Само човек,който не е използвал продукт от Япония дрънка глупости.
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Спокойно, те немските коли и така хващат окото...
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сега очакваме немските копировачи да я изкопират тази боя и да почнат едни статии, едни чудеса, как видите ли те това нещо са го измислили преди много години, но не са го пуснали, защото няма пазар или др. оправдание ще измислят. Колкото до километрите навъртани от европейците съм склонен да вярвам, че сатолкова. В Европа всеки член на семейството над 17 е с личен автомобил. Някой имат и 2 коли на човек. За града и за дълги пътувания. В градовете много се карат колелета и мотопеди.
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    сега Nissan научи Leaf да свети а по нататак ще го научи и да върви :)
  • #3
    C4 ( преди 9 години )
    Средното за БГ е над 15 хил км. Като гледам вносните коли на Горубляне как след като са им върнали километража с по 100-тина хил км пак излизат с по около 15-20 хил на година. Значи и в Италия карат по толкова. За Франция също знам от вносители на коли че 20 хил са нищо за тях. Не вярвам в Германия да карат по-малко. И ето че половината население на ЕС кара по 20+ хил за да падне толкова малките страни трябва да карат по 5 и по-малко хил.
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това е средно изчислено за цяла Европа, аз например шофирам по-рядко и от теб.
  • #1
    С4 ( преди 9 години )
    Това е страшно добра идея, може да е малко creepy в началото, определено е интересно.16 хил км е много сериозен пробег за електричка, но да кажат че ДВГ-тата търкалят по 11 хил е смешно. Аз карам супер малко и правя 10 хил на година. Познати в Англия на ден въртят по 100 км до работа и обратно => 20 хил км е минимума там.
fallback
Последни