fallback

Lada Niva щяла да заеме мястото на Defender

Руският модел набира популярност сред фермерите във Великобритания

Руската Lada Niva, продавана във Великобритания под името Lada 4x4, може да заеме мястото на легендарния Land Rover Defender, който слиза от конвейера след близо 70 години вярна служба. Това прогнозира вестник The Times, като цитира един от дилърите на модела в Лондон - Марк Ки.Изданието припомня, че първият Defender е произведен през 1948 г. Той става първият граждански автомобил със задвижване на четирите колела и въпреки че не отговаря на изискванията за съвременните норми за безопасност и екологичност, продължава да бъде много популярен. Най-вече за собствениците на стопанства във Великобритания, които се нуждаят от здрав и високо проходим автомобил.Машината на Land Rover обаче отива в историята и се търси неин заместник. Според The Times, въпреки остарелия му външен вид, моделът на Lada става все по-търсен от британските фермери. Руският автомобил се предлага без климатик и радио, с разположен отляво волан, както и само в 4 цвята. Това обаче не се отразява на търсенето, защото цената е достъпна."За първи път видях модела Lada 4x4 в един планински курорт, където ме впечатлиха качествата му и затова реших да започна да внасям този автомобил във Великобритания - коментира Марк Ки. - Най-хубавото при него е, че при повреда всичко се оправя с няколко удара на чука."Интересното е, че на Острова руската машина се продава за около 13 000 паунда (19 000 долара), докато в Русия най-скъпата й модификация - с 5 врати и двигател с обем 1.7 литра, развиващ 83 к.с., е оценена 3 пъти по-евтино - 6500 долара. Също любопитен факт е, че във Великобритания най-достъпният Duster 4x4 започва от 11 500 паунда. Другият проблем, който трябва да реши компанията АвтоВАЗ, е да приведе автомобила към най-новите екологични и технически изисквания в Европа. Президентът на най-големия руския автомобилен производител - Бо Андерсон, обеща, че това ще стане до лятото на тази година.Снимка: АвтоВАЗ 

Тагове: lada niva
fallback
  • #21
    бъчваря ( преди 9 години )
    Много се е разглезила днешната младеж с "надеждните" западни возила. Сега 2 ремонта за 2 ремонта за 5 години са проблем и трябва сервизна акция. Или забравихте или не сте били родени през седемдесетте и осемдесетте, когато за надеждна се смяташе кола, която можеше да издържи 100 000 км без смъкване на двигателя за основен ремонт.
  • #20
    GTE ( преди 9 години )
    Пълно невежество е да се сравнява Нива с Defender, но с времето ползвателите ще се убедят в това. По-скоро УАЗ с Defender може да се съпоставя. Нивата е супер ненадежден. Още съз закупуването трябва да запретнеш ръкави за довършителни операции по сглобката. И разбира се сериозна антикорозионна защита, защото след първата зима избива посевместна ръжда.
  • #19
    M ( преди 9 години )
    Падение.....
  • #18
    играч ( преди 9 години )
    Не се научихте ей! От 4 години тази кола разполага с двигател 1,7- 95 к.с.По старите са 83
  • #17
    Борис ( преди 9 години )
    Само, че там където минава дифендъра ладата умира...ех, но е евтина..., но е евтина ... :D
  • #16
    Никола ( преди 9 години )
    Тоя бие цената х 3,защото за една продадена ще му трябват две за части , гарантирано !Проходимостта на Нива-та идва от големия клиренс , късата база и тесните гуми , иначе това си е повдигната Жигула с 4х4.Нива-та харчи като камион , а върви като трактор , чупи се регулярно като всяка руска бангия . Имал съм Самара та знам какви дървета са тези т.н. автомобили , сменил съм за 50хил.км 5 блока за запалването ,чупят се невероятни неща , шум и тежък волан , а бе мъка!
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хора правете разлика между "надежден" и "лесен за поправка". Това не са две еднакви неща... нито синоними. Аз мога да кажа, че нивата НЕ е надеждна, но да с проста конструкция е тип гаражни ремонти са повечето, но пък механичния монтаж на част в автомобил не е нещо сложно стига да имаш правилните инструменти.
  • #14
    123 ( преди 9 години )
    Като вече бивш собственик на две Лада"Нива", мога да кажа, че това е автомобил тотално непригоден за ежедневна употреба при съвременните условия. Шум,вибрации, разход на гориво, динамика, надеждност- всичко това е ужасяващо. Ускорение от 0-100 32.5 с. Среден разход 13.5 л. При скорост от около 80 км/ч шума и вибрациите от скоростите са страшни. корозията е по зле и от на старите Опел-и. За три години лонжерите бяха напълно изгнил! Има и ред други неща, но няма място ...
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз веднъж гледах филм как с е дни Уазки от тези бусовете 4х4 минават през Сибир. Спартански неудобни друсат, та там местните обясниха че ако ти спре колата на тоя студ, трябва да може лесно да се поправи в рамките на 20 минути, иначе може да се окажеш пътник в тая студена пустош. не ги гасят през целя път дори през ноща когато лягат да спят. на сутринта влизат на топло и потеглят.
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Най-хубавото при него е, че при повреда всичко се оправя с няколко удара на ***"Хихи, да си го кажем директно. За оране на нивата стават. За това им викат и Нива!
fallback
Последни