Концернът Volkswagen обяви за изтеглянето в сервизите за ремонт на 80 000 автомобила Audi. Проблемът при тях е в системата за впръскване на горивото, съобщава Reuters.
-
#47
Последния брой на АБ (немското издание) пише за продължителният тест на А3. Отценаката е ПЪЛНО РАЗОЧАРОВАНИЕ. Много проблеми и кусури имат Аудитата и това е факт щом самите немци го признават.
-
#46
Какво си играят на дребно тия? Всички аудита са за ремонт!
-
#45
Тук има големи професори, обаче, едва ли не лобисти на големите концерни. Едно си баба знае, едно си бае. А гледам долу един г-н критик, седнал и гледал два клипа в тубата и скочил да обяснява кой какво знае, кой колко опит има зад волана и въобще дава наклон на земната ос. Гевреци, "маали" и константните фантазии, че си говори с Дошо. Ей такива компютърни лайчовци като теб, са мазола на обществото ни.
-
#44
Извън съда, се заплащат големи суми, дори и компаниите да осъзнават в много случай, че биха спечелили делото, защото това би било по-малкото зло, в сравнение със сумите, които би трябвало да платят за да възтановят пострадалия си имидж, от грешни публикации в медиите, и.т.н
-
#43
Стига сте се карали, за неща които очевидно не разбирате!На запад, особедно големите компании, не се притесняват толкова дали могат да загубят или спечелят едно дело! Проблемът е, че докато се точи делото, медиите раздухват и много често искривяват така фактите, че щетите които ще бъдат нанесени на дадената страна от "bad publicity" са много по-големи, от ползите ако се спечели дадения процес!За това доста често, компаниите прибягват до извън съдебни споразумения, дори да знаят, че ще спечелят!
-
#42
Да искам да ме запознаеш, но съм 100% сигурен, че изобщо не познаваш такава жена. Така, че свободни съчинения по преразказ тип развален телефон, може да го пробутваш в "маалата"
-
#41
Искаш ли да те запозная лично с жена, която има счупени ребра от предпазен колан на Тигуан, чиято капсула е гръмнала сама без удар? От ФВ казаха, че не ги интересува и че явно е минала през бордюр. На аутобана това... Айде моля ви се.
-
#40
Нагласени процеси ама друг път. Едва ли Тойота няма пари да си наеме най-добрите адвокати, още повече, когато само последната глоба, която им наложиха бе за над милиард долара. А случая с Българина, на който десния еърбег разкъсва крака е има в интернет, човека се жали чак в централата на Тойота и от там му казват да си гледа работата и чак 2 г. по късно Тойота признаха, за дефектния еърбег и серв. акция. Сега не знам дали човека ще ги съди и той, но за Дошо сигурно и това ще е нагласено дело.
-
#39
А да не забравяме, че има хора, които само знаят да въртят геврека, представяки си че това е волан и си представят каква де да караш автомобил и тръгнали да обясняват на хората, че колите им не били стока, нищо че те карат тези коли и имат много по-добри впечатления от човека с геврека. Тръгнал Дошо да учи баща си как се правят деца, нищо че е още девствен, но пък изчел много еротични вестници и е много вътре в материята.
-
#38
Но да не забравяме че има хора, които значт само да въртят геврека и нищо друго. При тях логичната и адекватна мисъл в кризисна ситуация е нулева.Нека видим в случаите на ВАГ, когато им изгасваха двигателите в движение. Изгасва двигателя, има ограничено наличие на спирачни възможности (колкото по-висока скоростта, толкова по-зле), тъй като няма и серво усилвател на спирачната система. Помпиш два / три пъти и каквото стане. Да не говорим, че воланът и той остава без сервао усилвател. И Ко праим?