fallback

Opel отбелязва 15 години OPC

Спортното подразделение на марката стартира през 1999 г. с модела Astra OPC

Германската автомобилна компания Opel отбелязва 15 години от създаването на спортното си подразделение OPC (Opel Performance Center). Insignia OPCСпортни и състезателни модификации на своите модели Opel конструира още от създаването си, но първият модел с емблема OPC е Astra от 1999 година. Колата е оборудвана с доработен 2.0-литров Ecotec двигател, разполагащ с ковани бутала, спортни валове, оптимизирано електронно управление и спортна всмукателна система. Резултатът е мощност от 160 к.с., която се подчинява чрез амортисьори Bilstein, по-директна кормилна уредба и спортни спирачки. Налични са също така седалки Recaro, аеродинамични елементи и джанти BBS. Първата Astra OPC Следващият проект на OPC е Zafira, която е представена само две години по-късно. Моделът се превръща в най-бързия компактен ван на планетата, благодарение оборудвания с турбо двигател, генериращ 192 к.с. мощност. Zafira OPC През годините специалистите на OPC, разполагащи с изследователски център на пистата Нюрбургринг, представят още редица модели, а настоящият им флагман носи името Insignia OPC. Този модел разполага с 325 к.с. и задвижване към четирите колела, като може да бъде поръчан като седан или комби. Ускорението от място до 100 км/час отнема шест секунди, а максималната скорост на движение достига 270 км/час. Corsa OPC Line OPC версии се подготвят за почти цялата настоящата гама на марката. Спортното подразделение има и по-умерена линия автомобили, носеща името OPC Line. Снимки: Opel

Тагове: opc
fallback
  • #7
    alo ( преди 9 години )
    Срещу не голяма сума пари EDS предлага Stage 3 за тоя двигател 410 к.с. та не виждам за тия пари нещо по-добро....
  • #6
    Станчев ( преди 9 години )
    Обърнете внимание на регистрациония номер, на втората снимка...
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    причината се казва Говърмент Моторс(GM). наскоро тия смешковци казаха, че даже за новия корвет С06(над 600к.с.) не могли да намерят подходяща скоростна кутия с 2 съединителя, та останали на старата 6-степенна ръчка. та кво остава за опел..
  • #4
    Истината ( преди 9 години )
    Проблемът е, че Инсигния ОРС изглежда и има амбициите да КОНКУРИРА премиум колите със спортни амбиции. 325к.с. го поставя наравно с БМВ 335, Ауди S4, Мерц С350 и т.н. Но по някаква причина на старта изостава с много от тези коли, макар че на Vmax е даже по-добре.
  • #3
    до венко ( преди 9 години )
    я кажи коя конглокенция за тези пари и в този клас е по-добра че нещо не се сещам. пасата ли, мондеото за френските и италиянските да не говорим! кой бе кой има тази мощност,скорост, багажник на тази цена?? за Инсигния ОРС говоря!
  • #2
    Венко ( преди 9 години )
    Красив автомобил но за съжаление конете му кранти. С тия конски сили конглокенцията е по-добра.
  • #1
    Nabludatel ( преди 9 години )
    Навъртях вече около 20хил. км с "пипната" допълнително Инсиния ОРС "Irmsher Edition". Мога да кажа само добри неща за тази кола, с която съм стигал над 280км/ч (там където може)и то измерени цифрово. Може би най-добрите седалки на Recaro, перфорирани спирачки на Brembo и ауспух от Remus за добър звук в този ценови клас.И разбира се един основен недостатък - мудната скоростна кутия, която да голяма степен "убива" началната динамика.
fallback
Последни