Компанията Audi официално представи новото поколение на хечбека RS3 Sportback. Моделът е получил 2.5-литров турбо-двигател, развиващ 367 к.с. и 465 Нм въртящ момент. По този начин той става най-мощният хот-хеч на планетата, като изпреварва досегашния първенец в това отношение Mercedes-Benz A45 AMG, разчитащ на 360 к.с.
-
#77
Az sym za4erknal vsi4kite germanski ednodnevki. Ne mogat da stypiat i na malkia pryst na iaponskite koli. Karai si germanskite taraliasnici i sys zdrave.
-
#76
Mazdata i Avensis sa s nai-ka4estvenite interiori v klasa. Nai-udobni razbira se. Avensisa dali ne vyrvi s 2.2 Toyota dizela 150 konia 9 sekundi ili drugia benzin 2.0 valvematic 9 sekundi, vyrvi idealno, nai-bezshumen, i nai-dobre izraboten, udobni sedalki,krasota. Kola za pytuvane. A i nai-zdrav ot vsi4ki negovi germanski imitacii. Pory4ki za 4asti samo pri germanskite ednodnevki, iaponskite prosto sa zdravi i nadejdni.
-
#75
Мале, що мъка има по тоя свят. Вземи спри хапчетата, че са ти се изтеглили очичките нещо...Говоря ти за неща, които съм тествал, не за тези неща, които ти си гледал на снимки в нета. Маздата я зачеркнах 2007г,както и Акорда. Тойота 2013г, останалите не ме и интересуватКарай си японските таралясници и със здраве...
-
#74
Да, и аз това мислех да направя. Като ми стана немската на 5г отивам за Тойота, таман излезнал беше новия Авенсис. Сядам, дървено, не върви, шуми, на 3к не се седи вътре. Отзад гледам няма духалки, оглеждам се 2013 сме, тия от Тойота явно са още 20г назад. Акорда друга бира, отзад комбито и багажа от Метро не може да събера с бомбетата на окачването. Дизел когато исках да си купя, нямаше. Аре японските у лево.Мазда 6 беше пластмасова.Карайте си ги и чакайте форумни поръчки за части, че иначе..
-
#73
VSEKI 4OVEK S AKYL RANO ILI KYSNO SIADA V IAPONSKA KOLA I NE SI I POMISLIA ZA GERMANSKI KOSHNIK POVE4E.RAZBIRA SE KOMPELSARITE,PREDUBEDENITE I PROSTOVATI MOM4ETA I BIV6ITE GOLFADJII TOVA NE GO PRAVIAT.
-
#72
MERCEDES,BMW I AUDI,KOETO E SKODA BILI SKYPI I NA STARO.SME6KO, I NOVI I STARI SA PO-EVTINI OT IAPONSKITE VISOKOTEHNOLOGI4NI I MNOGO PO-ZDRAVI PREMIUMI NA LEXUS PRIMERNO. NAI-STABILNA E CENATA NA LEXUS,TOEST NAI-BAVNO SE OBEZCENIAVA IAPONSKATA KLASA.
-
#71
Намеси ги друг. Нямам нищо против Субару,готини коли са, но сравнението с това Ауди е тъпо. Просто са различно насочени, отделно Аудито е пипнато по различен начин. А високо технологичните са Трошльота...
-
#70
"Некви STI, WRX, тия живи ли са още...правят все още коли от миналия век. И тия високо технологичните и те.Мотор над 150 кс нямат, коли от миналия век...Статии само за поредната сервизна акция"Не знам защо намесваш Субару тук, но като говориш за моторите им, техния ФА20 с директно впръскване и турбо, развиващ 300 к.с и 400 НМ момент стана 2.0 л двигател на годината! Освен това, ВРХ и ВРХ СТИ под 200 к.с нямат от няколко деситилвтия, така че, ти май си още в миналия век с информацията! :))
-
#69
С тези бивнички отпред е много готина.
-
#68
Ама пепелникът от шкода много ме кефи :)))и в интериора има някои вазаимствания от МЕрц... но кат цяло изглежда добре колата. ФВ и Ауди до сега са показали, че винаги са били консервативни в дизайна.Иначе аз винаги бих си взел всяка друга премиум марка пред Ауди, хубави коли са на външен вид, но всичко свършва до там... надценени фолксвагени, които ги направиха популярни с агресивна реклама дори и в киното (лично мнение)