fallback

FIA отмени двойните точки във Формула 1

Отпада и забраната за указания към пилотите по време на състезанието

Комисията за Формула 1 към Международната федерация по автомобилизъм (FIA) взе решение да отмени удвояването на точките от последното състезание в сезона, съобщава изданието Auto Motor und Sport. Това е станало на заседание в Женева, Швейцария, на което e била вдигната забраната за използването на радиовръзката с бокса с цел подобряване на представянето на пилотите. Измененията влизат в сила от 2015 г., след като бяха валидни само за току-що завършилия шампионат. Удвояването на точките в последното състезание бе прието за тази година и бе приложено миналата неделя в Голямата награда на Абу Даби. Благодарение на това, например, Серхио Перес (Мек, Force India) изпревари в крайното класиране Кевин Магнусен (McLaren) и Кими Райконен (Ferrari). Така през следващата 2015 г. и в последното състезание за сезона точките ще си остават същите като в останалите. Що се касае до забраната за указания, тя бе приета в средата на сезона, но се оказа безрезултатна. Оказа се, че и в момента отборите напътстват своите пилоти по време на състезания, като използват шифровани съобщения.В същото време на пистата в Абу Даби продължиха състезателните тестове на отборите, в които те изпробват вече някои новости в колите за догодина. Те стартираха още във вторник, като с най-голям интерес бе очаквано представянето на McLaren, чийто тим от следващия сезон ще разчита на новия доставчик на двигатели във Формула 1 - Honda.Японците обаче засега търпят само разочарования. В първия ден белгийския пилот Стофел Вандоорн (на снимката) направи едва 3 обиколки, а вчера - нито една. И двата пъти това стана заради проблеми в електрическата система на японските двигатели. Най-бърз вчера сутринта бе резервният пилот на Mercedes AMG Паскал Верлейн (Гер), следван от Макс Верстапен (Хол, Toro Rosso) и Рафаеле Марсиело (Ит, Ferrari).Снимка: gpupdate

Тагове: fia
fallback
  • #14
    бъчваря ( преди 9 години )
    Между другото, видя се какво стана с Розберг. Ето за тия неща трябваше да мислят екипите. Ако последните състезания се даваха повече точки, то те можеха да се съобразят с това и да си правят плановете от рано. Да, ама не. Същата история като с гумите.
  • #13
    бъчваря ( преди 9 години )
    С точките бе интересно, но както казва Бърни, те трябва да са в повече състезания, а не само в едно. Интересно е от гледна точка на това, че последните състезания всички са останали почти без мотори и трансмисии, а това означава, че от по-рано би трябвало да мислят за двойните точки и да заложат на тях с нови компоненти. Да, ама идеята се изпари, защото във F1 важи правилото - абе аз сега да бия, пък утре да става каквото ще.
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вярно ли Ферари са голяма фирма бе, тъкмо мислех да ги купувам и ти ме хвърли в размисъл, че може да не стигнат кинтите
  • #11
    Ф2 ( преди 9 години )
    Интересдно беше това с двойните точки, но е още рано за тях. Браво на Хамилтън. Да му е честита титлата "СВЕТОВЕН ШАМПИОН". Браво на Ферари, мнооо голяма фирма... Браво и на Мак Ларън ...
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нека си останат тези двигатели но поне да разрешат да има тестове да могат да си да правят промени по двигатели и по големи промени по болидите да се махне тая глупост задължително да използваш меки и твърди гуми, да се махне ултра малоумното ограничение в разхода на гориво. До година общо взе се знае че мерцедес ще доминират осен ако рено ферари или хонда не наравят някоя изненада. Зареждането на гориво също беше доста атрактивно.
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    според мен трябва да върнат V8 и да свалят позволеното гориво от100 на 80 останалото да си остане същото
  • #8
    Митко ( преди 9 години )
    Ами на Бърни целта е Ф1 да е зрелище - повече зрители, повече парички. Само дето от много години вече не могат да нацелят формулата как точно да стане и всъщност *** всичко. Сигурно много му се иска да направи състезанието като Death Race...
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Японците обаче засега търпят само разочарования. В първия ден белгийския пилот Стофел Вандоорн (на снимката) направи едва 3 обиколки, а вчера - нито една. ХА ХА ХА ХА къде отиват тия на коня в краката ХА ХА ХА
  • #6
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    Помня когато във Ф1 при влизане в завой болида се пързаляше като на лед заради мощността и само най-големите майстори имаха дързостта и техниката да посмеят да влязат с огромна скорост и овладеят болида. А сега само трябва да даваш газ и за да изпреварваш с натискане на 1 копченце... простотия!
  • #5
    Das Toto ( преди 9 години )
    Най големият проблен на Формулата са,тези смешни турбо двигателчета.Докато не варнат V8 двигателите,тази пародия ще продалжава.
fallback
Последни