fallback

Audi изтегля 850 000 екземпляра от модела А4

Причината е проблем в софтуера, който управлява въздушните възглавници

Снимка: AudiAudi изтегля 850 000 екземпляра от модела А4, за да отстрани проблем със софтуера, който управлява въздушните възглавници, съобщи днес германският автомобилопроизводител, цитиран от БТА.Говорител на компанията от централата в Инголщат уточнява, че заради проблема въздушните възглавници може да не се отворят при катастрофа.Изтеглянето засяга автомобили, произведени от началото на 2012 г. От тях 150 000 са реализирани на пазара в Германия, а останалите са в други страни.Говорителят пояснява, че проблемът е бил установен при вътрешен преглед. Компанията, собственост на Volkswagen Group, разследва едноцифрен брой катастрофи, при които е било възможно въздушната възглавница да не се е отворила като резултат от грешката в софтуера. 

Тагове: audi a4
fallback
  • #19
    DOC ( преди 9 години )
    Stava vupros za aerbeci,a ne za stelki!
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    айдеее - ония с виртуалните алудита пак изскочи на терена! чак живота му спасило мяудито и то няколко пъти?!?! Пичага ти ако за 50 к километра 3 пъти се налага електроника да ти спасява живота значи си мега дърво зад волана, ама тва така или иначе няма значение щото аудито ти е виртуално - така че споко :)
  • #17
    Audi изтегля 850 000 ( преди 9 години )
    СУБАРУ Не Знае как се изтеглят коли от Пазара..сигурно защото не се Повреждат
  • #16
    до Дошо ( преди 9 години )
    Нали видя топ модела на Хонда какво дърво е! За твоята сенокосачка с мотор от стара Астра даже не ми се говори. Откъде пък имаш "сурат" да коментираш автомобили,които си виждал само в нет-а?
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Гледам много лоши мнения, затова ще дам едно позитивно:Карам А4 от точно 2 години. Има най-нужното, излезе ми 70к лв. Вече е на 50к км. Поведението на пътя е нечовешки добро! Електрониката поне 3 пъти ми е спасила живота. Возията е удобна, но не лигава като на френска кола и не тропа като японска. Харчи малко. Волана е най-лекия който съм въртял. Интериора е на ниво. Никакви технически проблеми не съм имал. Пожелавам на всеки да има такова возило. Поне още две години ще го карам.
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е как ще садеш 150 бона за А4 ка бе? Е, нее, тея тотално се гаврят с феновете си. един път на един сфетофар една такава се беше разчекнала зверски. Лапе вътре. Ревеше му се. Явно не е имал още една хилядарка за дви алуминиеви тръбички по окачването. Всички минувачи го съжаляваха.
  • #13
    samo_vw ( преди 9 години )
    Volkswagen group ima o6te mnogog hlqb da izqde dokato stigne po servizni akcii toyotka I gm prosto da sravniavate akciite na vw gropi I tezi na jalturite I indiancite e neumestno
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    О моля ви, много ми е кисело гроздето.Имам доста впечатления от А4-около 2000?) гадни малки седалки,вътре е доста тясно,таванът нисък,вози доста твърдо при все че това за болните фенове било показател че колата е стабилна.Таблото е не лошо донякъде прилича на евтин сименс като осветление и подсветка.Цената на частите е зловеща за човек имащ средни доходи в България.Освен това е една от любимите коли за крадене на разни квартални чораджии..Не е оферта.
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз са не мога да разбера. Тва на снимката А4 ли е, А5 ли е, А6 ли е , А7 ли е , А8 ли е ? А3 седан ли е? че не мога да различавам малките детайли по фаровете нещо.. ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ах колко ви е кисело гроздетооо! ХАХАХА!
fallback
Последни