fallback

Обновената Toyota Avensis ще получи мотори BMW

Японците не предвиждат хибридна модификация на модела

Компанията Toyota вече обяви намерението си да се откаже от производството на Avensis. Това обаче ще стане не по-рано от 2018 г, тъй като съвсем скоро моделът ще претърпи поредния си фейслифт. Според изданието Autocar, което публикува и снимки на тестови прототип, модернизирането ще бъде доста сериозно.Настоящата версия на Avensis. Снимка: Toyota Добре замаскираната Toyota Avensis е заснета по време на изпитания на пистата "Нюрбургринг", като въпреки камуфлажа става ясно, че външността на автомобила ще бъде доработена в стила на показания неотдавна Yaris. Очаква се моделът да получи нови брони и решетка на радиатора, както и напълно различни предни и задни светлини. Според информацията на британското издание, сериозни промени ще има и в гамата двигатели. В Toyota планират да се откажат от настоящите дизелови агрегати с обем 2.0 и 2.2 литра, като ги заменят с мотори на партньора си BMW. Стандартният бензинов агрегат с обем 1.8 литра ще бъде запазен.Тестови прототип на обновения Avensis. Снимка: AutocarЯпонците не предвиждат хибридна модификация на Avensis, тъй като продажбите на модела на европейски пазар намаляват. Затова и през 2018 г. компанията ще замени модела с нов хибрид, предназначен за Стария континент. Що се касае до фейслифта на сегашното поколение, той ще дебютира още на автосалона в Женева през март догодина.Снимка: Autocar 

Тагове: toyota avensis
fallback
  • #40
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нефта е един. От него става бензин, нафта, мазут, мази и т.т. химия. Освен Юръп и камионите никой друг не кара дизел. Ако не се продава нафтата просто трябва да я хвърлят. Но тя няма как да не се произвежда, такава е технологията на преработкта на нефта просто.
  • #39
    до до ( преди 9 години )
    "...някой е прежалил Европа..."Тоя някой е Негово Величество Потребителят! Иска си дизела и туй то. Щото това е най-практичната технология в момента. Затова германците бълват дизели, не че не могат да минат на друго.
  • #38
    до бавареца ( преди 9 години )
    Колега, дизела е отживелица. Саждата такива бели прави здравословни че не е истина. Ама явно някой е прежалил Европа да се трови. Истината е открил Тесла, та затва са го и пречукали.........
  • #37
    бавареца ( преди 9 години )
    принципно съгласен - в тойота и БМВ не са прости и са си направили сметката и споразумението. просто тойота разбраха че доста хора в момента предпочитат дизел вместо хибрид за да постигнат икономия на гориво. ВАГ това одавна го знаят - независимо колко тук плюете и по трите марки
  • #36
    Enzo ( преди 9 години )
    Или по-лесно. Със сигурност обаче е мъдро, както от страна на Тойота, така и от страна на БМВ, вместо да влагат пари да разработват сами неща, от които разбират по-малко от партньора си, да обединят усилията си и да извлекат взаимна изгода от познанията на другия - БМВ дава добри дизелови и турбинирани бензинови мотори на Тойота, които просто не ги умеят. Тойота пък им дава хибридни технологии в замяна. Само резултатът е спорен - БМВ увеличава продажбите, а Тойота... сервизните акции!
  • #35
    Enzo ( преди 9 години )
    Що за адска тъпотия е твърдението, че хибридната технология била по-трудната такава... която идиотия прочетох някъде по-долу. Със сигурност няма да се заровя да търся къде точно. Хибридни технологии, както и такива за регенерация на спирачната енергия, съществуват от 50-те години на 20 век при влаковете. Тойота просто решиха преди 15 г., че ще разработват активно хибридни технологии и затова нормално в момента са най-напреднали. Това обаче не означава, че да направиш добър дизелов мотор е лесно.
  • #34
    :) ( преди 9 години )
    Ако Тoyota спрат от производство Avensis вероятно ще я заменят с друг модел за Европа, вероятно Camry. Това в общия случай означава, че vw ще забравят как се произвеждат седани.
  • #33
    до бавареца ( преди 9 години )
    Колега, не работя в Тойота, и макар да карам Тойота ми е все тая за фирмата. Важното е това което карам да изкара повече, с по-малко дефекти, понеже съм българин в България и не мога да си позволя нова кола която да сменя за 5 години. Но пък съм карам доста европейски коли и определено Тойота правят доста добри коли. Лошото е че вече всички производители гледат да намалят качеството само и само да върви търговията, ширпотребата, всички! Та, в крайна сметка старите коли вече ги няма!
  • #32
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички автомобили дават дефекти.Само Тойота се осмелява да прави сервизни акции защото нейните клиенти са хора с висок интелект.Защо немските сопи да правят сервизни акции като клиентите им са прости диви селяни,чалгари и кючекчии.На простаци аванта не се пуска.Това е отговора.
  • #31
    бавареца ( преди 9 години )
    еми то кой не се е возил в приус - нали има таксита. баси дървото. за красота изобщо няма какво да говорим. а авензис съм карал доста - хареса ми и техниката и дизайна. а това за европейските части в колите - нещо си се объркал. това са глобални производители - и тойота и денсо имат заводи навсякъде - могат да си слагат техни части, които са европейски. но то ако работиш в тойота е ясно защо пишеш.
fallback
Последни