fallback

Най-яките Mercedes-Benz G-Class

Предлагаме ви 8 впечатляващи доработки на легендарния Gelandewagen

Mercedes-Benz G-class все още е най-скъпият сериен всъдеход, предлаган на пазара. Неговата версия G65 AMG се продава за 271 000 евро, но това съвсем не е таванът. След намесата на най-реномираните ателиета за тунинг тази цена може да скочи значително. Затова и събрахме на едно място 8-те най-впечатляващи Gelandewagen, които разполагат с доработка както на екстериора и интериора, така и на силовите агрегати.GSC Mercedes-Benz G 63 AMGЦена: по споразумение с производителяДопълнителен пакет: Германското ателие може да удовлетвори всяка фантазия на собственика. German Special Customs (GSC) предлага пренастройване на блока за управление на двигателя, като след премахване на ограничителя той вече може да развива максимална скорост от 320 км/ч.Външните доработки включват по-големи предни и задна брони, ново лого на решетка на радиатора, разширени калници, светодиоди в бронята и под фаровете, карбонови детайли по каросерията, а също така и корпуси от въглеродни нишки на външните огледала.Промените в изпускателната система завършват с двойка правоъгълни тръби пред всяко от задните колелета. Всъдеходът е получил и 23-цолови джанти, специална разработка на GSC, като и кожен салон с карбонови елементи.Резултат: След намесата на инженерите на ателието мощността на двигателя V8 при G63 AMG превишава 615 к.с., което се доближава до версията G65 AMG, развиваща 620 к.с. Динамичните характеристики не се съобщават.G63 AMG 6x6Цена: от 367 370 евроДопълнителен пакет: Така, поне според хората в Mercedes-Benz, трябва да изглежда истинският всъдеход. Задвижването е 6х6 с 5 блокиращи диференциала и специални мостове. Има система за регулиране на налягането в гумите, както и почти „непробиваемо“ окачване. Освен безгранични всъдеходни възможности тази машина предлага комфортно возене и луксозен салон с 4 регулируеми седалки с вентилация. Срещу доплащане собственикът получава и товарна платформа.Резултат: Цената на този автомобил действително е висока, но срещу нея получавате машина, която няма да се уплаши от лоши пътни условия. Освен това всички G-Class малко или много си приличат, докато G63 AMG 6x6 е напълно ексклузивен и с него собственикът му ще се откроява над останалите.Carlsson Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6Цена: По договарянеДопълнителен пакет: Авторите на проекта твърдят, че 6-колесният всъдеход е получил „груба външност, ексклузивен интериор и форсиран двигател“. Последното означава, че след пренастройване на блока на управление от мотора са измъкнати още 106 к.с., които отлично влизат в употреба на тежащия близо 4 тона всъдеход.Външността на автомобила е леко преработена, така че разликите от стандартния модел са трудно забележими. Все пак се виждат новите джанти и решетка на радиатора, на която е поставена емблемата на ателието. В салона са използвани скъпи материали, които доказват мотото на Carlsson - “The Best Way” (“Най-добрият начин).Резултат: От всички доработки, предлагани от Carlsson, най-ценно е оптимизирането на двигателя, което прави 3.8-тонния високопроходим автомобил още по-впечатляващ.ART G Streetline 65 Wide Body Mercedes-Benz G65 AMGЦена: Зависи от допълнителните опции, които ще избере клиентътДопълнителен пакет: Както се вижда от името, целта на тунинг експертите е да направят G-Class по-масивен. За тази цел е използвана внушителна като размери предна броня с интегриран спойлер, стойка с LED светлини, широки прагове със степенки, а също така и задна броня с интегрирани светлини срещу мъгла.В пакета са включени още предни ксенонови фарове, чийто дизайн е дело на ART, както и изпускателна система с 6 тръби от неръждаема стомана. В салона на пръв поглед всичко е обичайното за машина от този клас – кожен салон и скъпи материали. Предните седалки обаче са допълнително оборудвани с монитори за возещите се отзад пасажери.Резултат: Инженерите от ART са преработили двигателя, като са създали специална система за охлаждане. Нова е и изпускателната система, като топ вариантът G65 AMG развива 750 к.с. и 1000 Нм въртящ момент.Brabus 800 “iBusiness” Mercedes-Benz G 65 AMGЦена на автомобила: 906 800 евро Допълнителен пакет: В Вrabus използваха нестандартен подход към този проект. Повечето собственици на G-Class смятат, че външният вид на автомобила им не е достатъчно оригинален, но експертите от тунниг ателието напълно са игнорирали тези мнения. Те са се съсредоточили върху двигателя на най-мощния G-Class, който вече разполага с 800 к.с., както и върху интериора. Той е превърнат в подвижен офис, наблъскан с най-модерни технологии. Сред тях са компютър Mac Mini, който се използва заедно с ТВ-модул Apple и усилвател на мощността.Специално разработеният централен „тунел“ се простира от предните седалки до края на задните. В него са поставени хладилник за напитки, мултимедийни компоненти, включващи станции със зарядни устройства за Ipad мини и IPod, а също така и пространство за съхранение на клавиатурите и мишките за Mac Mini. Резултат: В доработките на ателието са включени по-широки калници с 23-цолови джанти, регулируеми амортисьори Bilstein, кожен салон с алкантара и др. Това превръща машината в идеално място за пътуване и работа. Вярно е, че и цената на този автомобил е твърде солидна.Mansory Gronos Mercedes-Benz G 63 AMGЦена на автомобила: 1 100 000 евро. Допълнителен пакет: Основното в него е увеличението на мощността от стандартните 544 к.с. до 814 к.с. Това е постигнато с направата на почти нов двигател. Инженерите от Mansory са подменили всички детайли. Поставена е и нова изпускателна системи с тръби, излизащи пред задните колела.Автомобилът изглежда и по-ефектно благодарение на широките въздухозаборници, стилната решетка на радиатора, новите брони и 23-цоловите джанти, разработени от ателието Giugiaron. Светодиодите и разширените калници допълват картинката. В салона на Mansory Gronos има елементи от карбон и кожа, нов волан и други детайли.Резултат: Нищо необичайно – просто това е Gelandewagen с най-мощния двигател в този обзор. При това за основа е взет V8 мотора от версията G63 AMG.Prior Design Widebody Mercedes-Benz G-ClassЦена само на тунинг пакета: 21 370 евроДопълнителен пакет: Както се вижда от името на фирмата, там се интересуват само от дизайна. Нищо по окачването и системите на автомобила не е променяно. Ателието предлага нови брони с допълнителни фарове, разширители на предните и задните калници, а също така и впечатляващ капак с множество прорези. В цената влизат също 23-цолови джанти в комплект с гумите, светодиодни фарове, светлини против мъгла в предна броня, както и фирмена изпускателна система.Резултат: Mercedes-Benz G и без това си е достатъчно мощен автомобил, така че може да мине без доработки на двигателя. В сравнение с някои от предишните предложения тази версия обаче изглежда някак си обикновена. Още повече, че се предлага в модификация G350 BlueTec с двигател с мощност 211 к.с.Vorsteiner Mercedes-Benz G 63 AMGЦена: По договарянеДопълнителен пакет: Vorsteiner е едно от най-популярните ателиета в Германия, което се занимава с доработки на местните марки - BMW, Mercedes-Benz и Porsche, както и Range Rover. То обаче има специално подразделение, което се е специализирало върху екзотични марки като Bentley, Lamborghini, Ferrari, Maclaren и Rolls-Royce.Въпреки широката гама, доработките на ателието са изключително акуратни и стилни. Но в случая са и доста минимални – единственото допълнение са 22-цоловите джанти с гуми Pirelli Scorpion. Което обяснява фактът, че на интернет-сайта на компания има съобщение, според което тунингът на машината отнема съвсем малко време.Резултат: Това е идеалният вариант за тези, които искат да „скрият“, че са тунинговали своя Gelandewagen. В крайна сметка този автомобил не се нуждае от ярко-червен цвят на каросерията или пък двигател с 800 к.с. Всичко, което му трябва за да бъде впечатляващ, той го получава още в завода. И дори само два чифта големи и красиви джанти го правят още по-красив.Снимки:  Mercedes-Benz 

Тагове: mercedes-benz g-class
fallback
  • #16
    smqtai ( преди 9 години )
    тоз който я е писал тая класация е бил дрогиран
  • #15
    KLASIKA ( преди 9 години )
    Това ли е?Спойлери,дрънкулки и смешни финтифлюшки?Номера е да го стегнеш,хем пак да е ръбест,хем да е модерен,хем по-младежки,пък и да е романтичен,че и да изглежда спортно без "барбаронци"и "бибинци"....да е променен и да е същия ,но не баш:https://imageshack.com/i/idqaxfvej
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кико, съгласен съм със забележката ти, ама идеята си остава една и съща - накрая пак си трябва трактор. :)
  • #13
    рапър ( преди 9 години )
    автомедия кога мислите пуснете новина за истинската кола?аае малко по серьозно стига голфове магарцедеси и японски буклуци! искам БМВ БМВ газта до край и душата в рая нишо друу аз не зная!
  • #12
    Кико ( преди 9 години )
    До 3тия анонимен:Тази максима, която си написал е малко неточна. По-правилно е да се каже:Колкото по-проходимо е едно возило, толкова ПО-ДЪЛГО ВРЕМЕ ще търсиш трактор, за да го измъкнеш.Всеки трактор с над 60 к.с. би свършил работа, така че големината му не е от съществено значение.
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Чарът му е в това, че прилича на тухла.Много е добър.
  • #10
    Mercedes-Benz ( преди 9 години )
    Малко сте се оляли с цената на Brabus 800, цената с всички екстри е 400 000 евро...
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    А за мен всичко, на което стои емблемата на Фолксваген,ауди и мерцедес ми мирише на скъпи части и постоянно плащане в сервиза,съчетано с грозна и безидейна визия.
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    *** мода е тая грозна тухла четворка Г клас. В тоя клас има само Тойота Ланд Крюзер,Митсубиши Паджеро и Нисан Патрол.Това се ползва и в пустинята по предназначение.
  • #7
    пора ( преди 9 години )
    Biko, - мерцедес карал ли си бе - то със старите ес Класи се вдигаха 300 км ти за това ми говориш - хвани покарай и тогава коментирай...
fallback
Последни